Bridgerton. Eu si ducele. Vol. 1

Autor: Julia Quinn
85% of 100
49,90 lei

Estimare livrare: 27.09.2021

┬á F─âr─â ├«ndoial─â, Simon Basset este pe cale s─â o cear─â ├«n c─âs─âtorie pe sora celui mai bun prieten ÔÇô frumoasa Daphne Bridgerton, care nu mai are mult ca s─â fie considerat─â fat─â b─âtr├ón─â. Dar cei doi ╚Ötiu cum st─â treaba de fapt: au f─âcut un pact ca s─â le p─âc─âleasc─â pe mamele din ├«nalta societate, care se dau...

F─âr─â ├«ndoial─â, Simon Basset este pe cale s─â o cear─â ├«n c─âs─âtorie pe sora celui mai bun prieten ÔÇô frumoasa Daphne Bridgerton, care nu mai are mult ca s─â fie considerat─â fat─â b─âtr├ón─â. Dar cei doi ╚Ötiu cum st─â treaba de fapt: au f─âcut un pact ca s─â le p─âc─âleasc─â pe mamele din ├«nalta societate, care se dau peste cap s─â-l ├«nsoare pe Simon cu vreuna dintre fiicele lor. ├Än ce o prive╚Öte pe Daphne, ea ├«╚Öi propune s─â atrag─â vreun pretendent bogat, dac─â va p─ârea c─â este curtat─â de un duce.

Vals dup─â vals pe la balurile din Sezonul londonez, Daphne ╚Öi Simon ├«ncep s─â uite c─â se prefac a fi logodi╚Ťi. Poate c─â de vin─â este z├ómbetul lui ╚Ötreng─âresc sau privirea lui arz─âtoare c├ónd se uit─â la ea, Daphne nu ╚Ötie exact, dar simte c─â se ├«ndr─âgoste╚Öte cu adev─ârat de frumosul ╚Öi elegantul duce. Iar acum trebuie s─â fac─â tot posibilul s─â-l conving─â ╚Öi pe el c─â planul lor merit─â schimbat pe ici pe colo, pentru c─â nimic nu este mai pre╚Ťios dec├ót dragostea ├«mp─ârt─â╚Öit─â.

ÔÇ×Eu ╚Öi ducele ne bucur─â cu umorul ╚Öi dialogurile antrenante marca Julia Quinn, dar ├«n profunzime, sub pojghi╚Ťa de farmec din perioada Regen╚Ťei, se ascunde un filon serios, care exploreaz─â impactul traumelor din copil─ârie ╚Öi puterea vindec─âtoare a dragostei.ÔÇť Lois Faye Dyer

Mar 2021
978-606-33-7139-4
Anca Gabriela Marin

Despre Julia Quinn

Julia Quinn

JULIA QUINN este autoarea a 18 bestselleruri New York Times consecutive ╚Öi numai ├«n Statele Unite s-au v├óndut peste 10 milioane de exemplare ale romanelor ei. Prima carte, Splendid, i-a fost cump─ârat─â de o editur─â c├ónd avea doar 24 de ani, iar Julia a continuat s─â colaboreze cu acela╚Öi redactor ╚Öi cu aceea╚Öi editur─â de atunci ├«ncoace. Este absolvent─â a universit─â╚Ťilor Harvard ╚Öi Radcliffe ╚Öi a fost ├«nscris─â pentru o perioad─â la Facultatea de Medicin─â a Universit─â╚Ťii Yale, dar a renun╚Ťat pentru a se dedica ├«n exclusivitate scrisului. Pe data de 25 decembrie 2020 a avut premiera Bridgerton ÔÇö o produc╚Ťie original─â Shondaland/Netflix bazat─â pe cea mai popular─â serie a Juliei Quinn.

├Änt├ómpinat cu entuziasm at├ót de telespectatori, c├ót ╚Öi de critici, serialul Bridgerton s-a clasat al cincilea ca audien╚Ť─â la debut, fiind pe locul 1 ├«n topurile vizion─ârilor Netflix din 76 de ╚Ť─âri.