- 25%

Daruri periculoase

Preț special 14,38 lei

3,99 lei
Preț standard 19,17 lei
 O poveste de dragoste originală și neobișnuită adusă de cea mai apreciată scriitoare de historical romance. Atotputernicul Ranulph este fermecat de tânăra Leah, o fată plăcută, dar banală, și de modul minunat în care aceasta cântă la harpă. Dorindu-și din tot sufletul să o atragă pentru totdeauna pe...

O poveste de dragoste originală și neobișnuită adusă de cea mai apreciată scriitoare de historical romance.

Atotputernicul Ranulph este fermecat de tânăra Leah, o fată plăcută, dar banală, și de modul minunat în care aceasta cântă la harpă. Dorindu-și din tot sufletul să o atragă pentru totdeauna pe tărâmurile sale, unde să se poată bucura atât de muzica ei, cât și de ea însăși, el o convinge să accepte un pact: îi oferă ceea ce ea doar visa, astfel încât să poată obține mult dorita popularitate în lumea bună, urmând ca el să își ceară ulterior răsplata.

Ranulph se ține de cuvânt, și astfel Leah devine deodată cea mai fermecătoare domniță, iar pretendenții nu întârzie să apară. Inima ei este curând cucerită de un tânăr căpitan, sufletul ei pereche, și fericirea sa nu cunoaște margini; însă când Ranulph consideră că este timpul ca și Leah să își îndeplinească partea de înțelegere, tânăra își dă seama că are de plătit un preț teribil, pierderea iubirii abia găsite și a tot ce prețuiește mai mult pe lume.

Mary Jo Putney este unul dintre cei mai bine vânduți autori americani de ficțiune romantică, bucurându-se de o prezență permanentă în topurile publicațiilor New York Times, Wall Street Journal și Publishers Weekly.

Nov 2013
107 x 177
176