Extraterestru. Primul semn de viata inteligenta dincolo de Pamant

Autor: Avi Loeb
80% of 100
49,90 lei 34,99 lei
├Än aceast─â carte vizionar─â, argumentat─â cu pasiune, astrofizicianul Avi Loeb ne ├«ndeamn─â s─â renun╚Ť─âm la fantezia arogant─â potrivit c─âreia suntem singura form─â de via╚Ť─â con╚Ötient─â din univers. Indiciile, atent revizuite de Loeb, sunt fascinante, dar ╚Öi mai mult atrag argumentele sale cu privire la ce ar putea s─â ne...

├Än aceast─â carte vizionar─â, argumentat─â cu pasiune, astrofizicianul Avi Loeb ne ├«ndeamn─â s─â renun╚Ť─âm la fantezia arogant─â potrivit c─âreia suntem singura form─â de via╚Ť─â con╚Ötient─â din univers. Indiciile, atent revizuite de Loeb, sunt fascinante, dar ╚Öi mai mult atrag argumentele sale cu privire la ce ar putea s─â ne dezv─âluie ele despre civiliza╚Ťia noastr─â genial─â, limitat─â ╚Öi, probabil, condamnat─â. STEPHEN GREENBLATT, autor al The Swerve: How the World Became Modern, c├ó╚Ötig─âtor al Premiului Pulitzer

Un savant serios aduce argumente solide pentru ipoteza c─â sistemul nostru solar a fost vizitat de un obiect al unei civiliza╚Ťii extraterestre. E o ipotez─â corect─â? Cine ╚Ötie? S─â ├«ncerc─âm s─â descoperim! ERIC MASKIN, laureat al Premiului Nobel pentru Economie

E bine s─â fii sceptic ├«n fa╚Ťa unor idei riscante, dar e important s─â fii deschis la posibilit─â╚Ťi ├«ndr─âzne╚Ťe ╚Öi s─â te g├ónde╚Öti la ramifica╚Ťiile lor. Cartea lui Loeb, elegant scris─â, te provoac─â s─â te g├ónde╚Öti ├«n moduri diferite ╚Öi interesante la posibilitatea unei forme de via╚Ť─â inteligent─â altundeva ├«n univers. SEAN CARROLL, autor al Something Deeply Hidden: Quantum Worlds and the Emergence of Spacetime

O argumenta╚Ťie ├«nc├ónt─âtoare ╚Öi elocvent─â a faptului c─â e posibil s─â fi v─âzut un semn de inteligen╚Ť─â ├«n apropierea P─âm├óntului ╚Öi c─â trebuie s─â c─âut─âm mai departe. Ca savant de renume mondial ╚Öi g├ónditor inovator, Avi Loeb te face con╚Ötient de unele dintre cele mai importante ├«ntreb─âri ale umanit─â╚Ťii ╚Öi te convinge c─â secretul succesului viitor st─â ├«n curiozitatea ╚Ötiin╚Ťific─â. ANNE WOJCICKI, director executiv ╚Öi cofondator 23andMe

ÔÇ×├Än aceast─â carte bine scris─â ╚Öi accesibil─â, un astronom ne poveste╚Öte provocator ╚Öi captivant despre c─âutarea inteligen╚Ťei extraterestre, pun├ónd accentul pe ideile sale ingenioase. Cel mai important, profesorul Loeb ne cere s─â g├óndim la scar─â mare ╚Öi s─â ne a╚Ötept─âm la imprevizibil.ÔÇť Alan Lightman, autor al EinsteinÔÇÖs Dreams ╚Öi Searching for Stars on an Island in Maine

Cel mai important astronom de la Harvard își prezintă teoria controversată potrivit căreia sistemul nostru solar a fost vizitat recent de o tehnologie avansată de pe o stea îndepărtată.

La finele anului 2017, savan╚Ťii de la un observator din Hawaii au z─ârit un obiect trec├ónd prin sistemul nostru solar, mi╚Öc├óndu-se at├ót de rapid ├«nc├ót nu putea s─â vin─â dec├ót de pe o alt─â stea. Astrofizicianul Avi Loeb a dovedit c─â nu a fost un asteroid; se mi╚Öca prea repede, urm├ónd o orbit─â ciudat─â, ╚Öi nu a l─âsat nici o urm─â de gaz ╚Öi nici un de╚Öeu ├«n urma lui. Era o singur─â explica╚Ťie conving─âtoare: obiectul apar╚Ťinea unei tehnologii avansate, creat─â de o civiliza╚Ťie extraterestr─â ├«ndep─ârtat─â.

├Än aceast─â carte, Loeb ├«l poart─â pe cititor prin fascinanta poveste a primului vizitator interstelar v─âzut ├«n sistemul nostru solar. ├Ä╚Öi expune ipoteza neconven╚Ťional─â despre obiect, cunoscut ca ÔÇ×OumuamuaÔÇť, ╚Öi descrie implica╚Ťiile profunde ale vizitei: pentru ╚Ötiin╚Ť─â, religie ╚Öi viitorul speciei ╚Öi al planetei noastre. O c─âl─âtorie uluitoare prin cele mai complexe teorii ╚Ötiin╚Ťifice, spa╚Ťiu-timp ╚Öi imagina╚Ťia uman─â, Extraterestru ├«i provoac─â pe cititori s─â ╚Ťinteasc─â spre stele ╚Öi s─â se g├óndeasc─â critic la ce se afl─â ├«n univers, oric├ót de ciudat ar p─ârea.

ABRAHAM (AVI) LOEB este profesor de ╚Ötiin╚Ťe ├«n cadrul Universit─â╚Ťii Harvard, unde a ocupat catedra de astronomie din 2011 p├ón─â ├«n 2020, cea mai lung─â perioad─â din istoria departamentului, ╚Öi unde coordoneaz─â Ini╚Ťiativa Black Hole ╚Öi Institutul de Teorie ╚Öi Calcul. Membru ├«n Consiliul Preziden╚Ťial pentru ╚śtiin╚Ť─â ╚Öi Tehnologie ╚Öi ├«n consiliul consultativ al platformei educa╚Ťionale ÔÇ×Einstein: Visualize the ImpossibleÔÇť, el prezideaz─â ╚Öi comitetul consultativ al Inti╚Ťiativei Breakthrough Starshot ╚Öi al Consiliului de Fizic─â ╚Öi Astronomie de la Academia Na╚Ťional─â a SUA ╚Öi este director de teoria ╚Ötiin╚Ťei ├«n toate ini╚Ťiativele Funda╚Ťiei Breakthrough Prize. A scris cinci c─âr╚Ťi ╚Öi 800 de lucr─âri ╚Ötiin╚Ťifice, este membru al Academiei de Art─â ╚Öi ╚śtiin╚Ť─â a SUA, al Societ─â╚Ťii Americane de Fizic─â ╚Öi al Academiei Interna╚Ťionale de Astronautic─â. ├Än 2012, revista Time l-a nominalizat ├«n r├óndul celor mai influen╚Ťi 25 de oameni ├«n ce prive╚Öte spa╚Ťiul. Locuie╚Öte ├«n apropiere de Boston, Massachusetts.

Jun 2021
240
978-606-33-7433-3

Despre Avi Loeb

Avi Loeb

ABRAHAM (AVI) LOEB este profesor de ╚Ötiin╚Ťe ├«n cadrul Universit─â╚Ťii Harvard, unde a ocupat catedra de astronomie din 2011 p├ón─â ├«n 2020, cea mai lung─â perioad─â din istoria departamentului, ╚Öi unde coordoneaz─â Ini╚Ťiativa Black Hole ╚Öi Institutul de Teorie ╚Öi Calcul. Membru ├«n Consiliul Preziden╚Ťial pentru ╚śtiin╚Ť─â ╚Öi Tehnologie ╚Öi ├«n consiliul consultativ al platformei educa╚Ťionale ÔÇ×Einstein: Visualize the ImpossibleÔÇť, el prezideaz─â ╚Öi comitetul consultativ al Inti╚Ťiativei Breakthrough Starshot ╚Öi al Consiliului de Fizic─â ╚Öi Astronomie de la Academia Na╚Ťional─â a SUA ╚Öi este director de teoria ╚Ötiin╚Ťei ├«n toate ini╚Ťiativele Funda╚Ťiei Breakthrough Prize. A scris cinci c─âr╚Ťi ╚Öi 800 de lucr─âri ╚Ötiin╚Ťifice, este membru al Academiei de Art─â ╚Öi ╚śtiin╚Ť─â a SUA, al Societ─â╚Ťii Americane de Fizic─â ╚Öi al Academiei Interna╚Ťionale de Astronautic─â. ├Än 2012, revista Time l-a nominalizat ├«n r├óndul celor mai influen╚Ťi 25 de oameni ├«n ce prive╚Öte spa╚Ťiul.

Locuiește în apropiere de Boston, Massachusetts.