Comenzile primite în perioada 16 ianuarie 2020 - 3 februarie 2020 se vor procesa începând cu 4 februarie 2020

- 15%

Fantoma din Canterville / The Canterville Ghost

Preț special 8,42 lei

Preț standard 9,90 lei
Mici capodopere ale literaturii anglo-americane, în ediție bilingvă română–engleză O colecție de povestiri captivante cu ajutorul căreia poți să-ți exersezi și să-ți sporești cunoștințele de limba engleză, descoperind în același timp, în versiune integrală, creații nemuritoare ale...

Mici capodopere ale literaturii anglo-americane, în ediție bilingvă română–engleză

O colecție de povestiri captivante cu ajutorul căreia poți să-ți exersezi și să-ți sporești cunoștințele de limba engleză, descoperind în același timp, în versiune integrală, creații nemuritoare ale unor mari scriitori – clasici și contemporani – intrați în canonul literar universal. Poți confrunta, pagină cu pagină, textele în engleză cu traduceri românești de cea mai bună calitate, pentru a-ți nuanța și îmbogăți înțelegerea originalului, și poți să-ți notezi pe margini cuvinte și expresii noi sau observații utile.

Oscar Wilde (1854–1900) a fost un prozator, poet şi dramaturg de origine irlandeză. Romanul său Portretul lui Dorian Gray a devenit un manifest al estetismului şi una dintre cele mai importante cărți ale secolului al XIX-lea. Wilde a mai scris povestiri, printre care Crima lordului Arthur Savile şi Fantoma din Canterville, și piese de teatru, dintre care cele mai cunoscute sunt Evantaiul doamnei Windermere, O femeie fără importanță, Soțul ideal și Ce înseamnă să fii onest. A fost arestat şi condamnat la doi ani de închisoare pentru ultraj la moralitatea publică, răstimp în care a scris confesiunea De Profundis.

Dec 2016
130 x 200
96