-34.99%

Inteligenta perceptiva

95% of 100
Preț standard 44,90 lei Preț special 29,19 lei

Reducere 35%

31,49 lei
Sigur v-ați întrebat până acum de ce timpul pare să treacă mai repede pe măsură ce înaintăm în vârstă sau de ce tindem să fim atrași de produsele promovate de tot felul de vedete și personalități media. Oare există un motiv pentru care unii sportivi câștigă tot timpul și alții pierd în mod repetat? Și de ce...

Sigur v-ați întrebat până acum de ce timpul pare să treacă mai repede pe măsură ce înaintăm în vârstă sau de ce tindem să fim atrași de produsele promovate de tot felul de vedete și personalități media. Oare există un motiv pentru care unii sportivi câștigă tot timpul și alții pierd în mod repetat? Și de ce unii oameni au halucinații care nu sunt de natură psihiatrică sau ajung să vadă „semne“ în tot ce li se întâmplă?

Explorând capacitatea creierului de a interpreta lumea și a-i da un sens, cunoscutul medic oftalmolog Brian Boxer Wachler ne arată cum să distingem între realitate și fantezie, pentru a ne îmbunătăți inteligența perceptivă (IP). Cu un amestec captivant de vervă, umor și cunoștințe științifice cât se poate de solide, autorul ne explică de ce simțurile noastre nu reflectă întotdeauna realitatea, cât de departe ne pot duce falsele percepții, dar și invers – cum putem noi înșine influența lumea din jur și traseul nostru profesional și de viață dacă percepem lucrurile în mod pozitiv. Pe măsură ce ne rafinăm inteligența perceptivă, vom înțelege mai bine ce se întâmplă în realitate, vom lua decizii mai înțelepte și ne vom putea schimba viața așa cum ne dorim.

„O carte apărută la momentul potrivit în lumea haotică de astăzi.“ „Dr. Phil“ McGraw, gazda emisiunii Dr. Phil

„O lectură extrem de inteligentă, presărată cu «pastile» de umor spumos... Veți avea o revelație citind această carte!Victoria Principal, actriță și antreprenoare

336