-43%

MICII EROI. Michelangelo Buonarroti

Preț special 17,43 lei

9,90 lei 17,49 lei
Preț standard 24,90 lei

Estimare livrare: 03.02.2021

Michelangelo Buonarroti, cunoscut pur și simplu ca Michelangelo, este considerat cel mai mare artist care a trăit vreodată. A fost crescut de o doică. Aceasta fiind fiică și soție de pietrar, i-a insuflat micului Michelangelo dragostea pentru marmură. Această pasiune îl determină să părăsească școala, deși părinții...

Michelangelo Buonarroti, cunoscut pur și simplu ca Michelangelo, este considerat cel mai mare artist care a trăit vreodată. A fost crescut de o doică. Aceasta fiind fiică și soție de pietrar, i-a insuflat micului Michelangelo dragostea pentru marmură. Această pasiune îl determină să părăsească școala, deși părinții lui ar fi dorit ca el să studieze gramatica.

Printre cele mai cunoscute opere ale sale se numără: Statuia lui David, Pietà și picturile din Capela Sixtină.

Superputerile lui au fost un ciocan, câteva pensule și o manieră nouă – genială – de a înţelege arta. Pentru Michelangelo, fiecare bloc de marmură ascundea înăuntru o sculptură, iar treaba lui era să o elibereze. Datorită acestei puteri, a realizat opere faimoase, precum Pieta, David sau Judecata de Apoi, opere pe care le admirăm și astăzi, după mai bine de 500 de ani de la crearea lor. Iată povestea lui!

May 2019
Cartonată
195x240