- 25%

Povestitorul

Preț special 33,68 lei

31,49 lei
Preț standard 44,90 lei
Sage Singer este brutăreasă. Lucrează noaptea pentru a pregăti pâinea și produsele de patiserie pentru a doua zi, încercând să scape de singurătate și să uite de moartea mamei sale. Când Josef Weber, un bărbat în vârstă din grupul de sprijin emoțional la care participă Sage,...

Sage Singer este brutăreasă. Lucrează noaptea pentru a pregăti pâinea și produsele de patiserie pentru a doua zi, încercând să scape de singurătate și să uite de moartea mamei sale. Când Josef Weber, un bărbat în vârstă din grupul de sprijin emoțional la care participă Sage, începe să vină din ce în ce mai des la brutărie, între ei se naște o prietenie improbabilă. În ciuda diferențelor, ei văd unul în celălalt cicatricile ascunse pe care ceilalți nu le pot vedea.

Totul se schimbă însă în ziua în care Josef îi mărturisește un secret de mult îngropat, pe care nimeni altcineva din oraș nu l-ar fi suspectat, și îi cere lui Sage o favoare extraordinară. Dacă acceptă, ea se va confrunta nu doar cu repercusiuni morale, ci și cu unele legale. Cu propria identitate pusă sub semnul întrebării, Sage începe să se îndoiască de viața sa și a familiei sale. Când alegerea morală devine imperativ moral? Și care este granița dintre pedeapsă și dreptate, iertare și milă?

În acest roman emoționant, Jodi Picoult explorează cu eleganță alegerile pe care le facem pentru a ne proteja familia și pentru a împiedica trecutul să ne dicteze viitorul.

„Captivantul roman al lui Picoult abordează subiectul Holocaustului cu abilitate, cumpătare și o imensă sensibilitate... O alegorie vie a pierderii, a iertării și a umanității fundamentale care există în noi toți. Nenumărații ei admiratori vor descoperi toate calităţile cu care i-a obișnuit până acum: o lectură fascinantă, cercetare amănunțită și un final revelator.“ Library Journal

„Un roman plurivalent, construit cu desăvârșită atenție, despre forța transformatoare a povestirii.“ Newsday

Feb 2019
137X200
480
978-606-33-3465-8
Adina și Gabriel Rațiu

Despre autor

Jodi Picoult

Jodi Picoult s-a născut în 1966 în Nesconset, statul New York, și a studiat la Princeton University, pe care a absolvit-o în 1987. Are un master în educație de la Harvard University și două titluri de doctor onorific în litere primite din partea Dartmouth College în 2010 și din partea University of New Haven în 2012.

Jodi Picoult este autoarea a douăzeci și trei de romane, dintre care ultimele opt au intrat direct în lista de bestselleruri a publicației New York Times. Cărțile sale sunt traduse în 34 de limbi și publicate în 35 de țări.