- 15%

Relații distructive

Preț special 33,92 lei

Preț standard 39,90 lei
Soțul tău pare extraordinar, are mereu grijă de tine și, chiar dacă există și lucruri ce te fac să nu te simți în largul tău, știi că le face pentru că ține la tine. Îl crezi minunat, deși îți critică mereu înfățișarea. E un tată bun, iar cei mici îl iubesc, dar de multe ori te pune...

Soțul tău pare extraordinar, are mereu grijă de tine și, chiar dacă există și lucruri ce te fac să nu te simți în largul tău, știi că le face pentru că ține la tine. Îl crezi minunat, deși îți critică mereu înfățișarea. E un tată bun, iar cei mici îl iubesc, dar de multe ori te pune într-o lumină proastă în fața lor. Bine-cunoscuta psihoterapeută Avery Neal, care a fost și ea victima abuzului de acest fel, a dezvoltat o metodă ce te va ajuta să detectezi mai repede abuzul, să îi pui capăt și să îți revii de pe urma traumelor pe care ți le-a provocat acesta. Cartea de față poate fi șansa ta de a-ți schimba viața și de a înlătura răul care vă amenință pe tine și pe copiii tăi.

„O carte ce poate să readucă încrederea în sine, poate salva relații și chiar vieți.“ Gavin de Becker, autorul cărții Darul fricii

Avery Neal este terapeută specializată în tratarea depresiei și anxietății femeilor. În 2012, a deschis clinica Women’s Therapy, în Texas, pentru susținerea femeilor, unde oferă ajutor psihiatric și consiliere pentru depășirea diverselor traume și etape delicate ale vieții. Semnează articole pe Oprah.com și în publicațiile Best Self Magazine, Hitched Magazine și PKWY Magazine. În 2017, Asociația Internațională HealthCare Professionals a numit-o unul dintre cei mai buni psihologi din Houston.

Jul 2019
304
978-606-33-4020-8