- 15%

Un burlac irezistibil

Preț special 16,92 lei

Preț standard 19,90 lei
SERIA „MIRESE NEASTÂMPĂRATE“ Lady Daphne Swift provine dintr-o familie cu doi frați care au servit cu mândrie Coroana. Deși femeie, este dispusă să facă tot ce este nevoie pentru a demonstra că poate fi la fel de folositoare cauzei războiului ca frații săi. În acest scop, nu ezită să se...

SERIA „MIRESE NEASTÂMPĂRATE“

Lady Daphne Swift provine dintr-o familie cu doi frați care au servit cu mândrie Coroana. Deși femeie, este dispusă să facă tot ce este nevoie pentru a demonstra că poate fi la fel de folositoare cauzei războiului ca frații săi. În acest scop, nu ezită să se mărite cu un spion, fermecătorul căpitan Rafferty Cavendish… de care este în secret îndrăgostită. Dar când, după prima lor misiune, își dă seama că totul a fost strict în interes de afaceri, Daphne își dorește să
anuleze imediat mariajul.

Ca spion în slujba Ministerului de Război, Rafe Cavendish a participat la zeci de misiuni. Însă una încă îl bântuie – cea care s-a sfârșit cu moartea lui Donald, fratele mai mare al lui Daphne. Acum el trebuie să-i găsească pe bărbații care l-au omorât pe Donald și să îl răzbune – dar pentru asta trebuie s-o convingă pe Daphne să-i mai acorde o dată ajutorul. Însă ea a apelat deja la celălalt frate, Julian, ca să obțină o anulare rapidă și discretă a căsătoriei, astfel încât să se poată mărita cu un filfizon care, de fapt, nu o dorește decât pentru titlul și pentru banii ei. Va putea oare Rafe s-o convingă pe Daphne să-i mai dea o șansă, atât în ceea ce privește misiunea, dar, mai ales, inima ei?

Valerie Bowman a debutat în anul 2012, și de atunci romanele sale au beneficiat de recenzii elogioase în publicații de specialitate ca Publisher’s Weekly, Booklist
și Kirkus. A fost nominalizată de Asociația Scriitorilor de Romane de Dragoste din America la categoria Cel mai bun roman de debut din genul historical romance, precum și la Premiul Kirkus pentru ficțiune.

Jul 2016
140 x 210
288