LiteraBlog Editura Litera participă la prima ediție a Ligii Naționale de Marketing

Editura Litera participă la prima ediție a Ligii Naționale de Marketing

Editura Litera participă la prima ediție a Ligii Naționale de Marketing, organizată de platforma de marketing afiliat 2Performant. Liga Națională de Marketing este prima competiție națională de marketing, locul  în care afiliații și advertiserii din platforma 2Performant lucrează în echipă pentru a câștiga titlul de Campioana Națională la Marketing.

Ne-am înscris în LNM pentru că suntem convinși că putem obține cele mai bune rezultate de până acum în cadrul programului de afiliere, cu o echipă dedicată alături. Dacă iubiți cărțile la fel de mult ca noi și sunteți pregătiți de o competiție în care să vă depășiți limitele, vă așteptăm alături de noi în Ligă!

12 branduri împărțite în trei categorii ia parte la această competiție digitală, ce se desfășoară în patru etape:

Etapa I: 16 – 31 Martie – Înscrierea afiliaților în Liga Națională de Marketing. Te invităm să te înscrii aici

Etapa II: 2 aprilie – Drafting Day, evenimentul în care se anunță echipele finale

Etapa III: 5 – 30 aprilie – Competiția între echipe

Etapa finală: Alegerea echipei câștigătoare, în funcție de numărul de vânzări și ROI

Vă invităm să citiți mai jos un interviu acordat de Editura Litera în contextul participării la Liga Națională de Marketing din 2021:

Care e povestea brandului Litera?

Fondată în anul 1989, Editura Litera a dezvoltat o politică editorială generalistă, reușind să aducă în bibliotecile românilor, în decursul celor peste 30 de ani de existență, peste  9 000 de titluri, din cele mai variate domenii: ficțiune, enciclopedii, atlase, dicționare, cărți pentru copii, artă și arhitectură, istorie, limbi străine, cultură generală, sănătate și frumusețe, dezvoltare personală, business, călătorii, familie și timp liber.

Cu 800 de titluri editate anual în cele peste 50 de colecții și imprinturi, și cu o cifră de afaceri care reprezintă mai bine de 15% din valoarea totală a pieței de carte din România, Grupul Editorial Litera se află în prezent în topul celor mai importante edituri din țară.

În anul 2018 a fost creat imprintul Carte pentru toți, care adună titluri din cele mai diverse domenii, la cele mai accesibile prețuri. Fie că este vorba de literatură clasică sau contemporană, cărți de istorie, eseuri, sau cele mai noi cărți de dezvoltare personală, Carte pentru toți conține o selecție riguroasă de titluri pe care cititorii se pot baza în realizarea unei biblioteci cu adevărat valoroase.

Sub sigla Litera Mică, imprintul pentru copii al Grupului Editorial Litera, apar cărțile dedicate universului copilăriei. Este o divizie importantă, care reunește aproape 40% din producția editorială a Grupului: de la literatură ilustrată, care cultivă plăcerea pentru lectură de la cele mai fragede vârste, literatură young-adult, cărți de citit în familie, până la colecții MENSA și STEM, atlase, albume, dicționare, cărți educaționale. Producția editorială Litera Mică include atât cărți românești (scriitori clasici și contemporani) cât și traduceri, multe dintre ele aparținând unor licențe internaționale cunoscute cum ar fi Disney, Marvel, Discovery, National Geographic Kids, Masha și Ursul, Dorling Kindersley, Usborne ș.a.

La  32 de ani de când a văzut lumina tiparului prima carte Litera, rămânem fideli promisiunii pe care am făcut-o cititorilor: aceea de a garanta calitatea și accesibilitatea cărților noastre, îmbunătățind continuu procesul de editare, prin asimilarea creativă a celor mai inovatoare tehnologii.

Pentru noi, fiecare carte este un eveniment.

Cum a intrat brandul Litera în afiliere?

Editura Litera a revenit în programul de afiliere 2Performant în primăvara anului 2020, timing-ul a coincis chiar cu debutul primului lockdown pe fondul pandemiei de coronavirus. Fiind conștienți de potențialul foarte mare pe care online-ul îl oferă pieței de carte din România, ne-am adaptat rapid schimbărilor și am lucrat intens la transformarea Litera.ro într-un site de e-commerce puternic precum și la extinderea mixului online de promovare a produselor și ofertelor noastre. O direcție importantă a reprezentat-o marketing-ul afiliat, unde brandul Litera a fost primit cu entuziasm de afiliați, iar rețeaua de colaboratori a crescut exponențial și calitativ de la lună la lună. 

Care e valoarea care definește brandul Litera cel mai tare în marketingul afiliat? 

Există un trio valoric pe care Editura Litera mizează de la intrarea sa în programul de afiliere 2Performant:

Dinamism –  exprimat prin diversitatea și creativitatea promoțiilor și ofertelor noastre, care sunt foarte diverse și oferă beneficii reale clienților (reduceri foarte mari, cadouri: cărți, kituri promoționale etc.). 

Comunicare și adaptare rapidă – comunicăm constant și în timp util cu afiliații noștri prin intermediul platformei 2Performant – newsletterele, mesaje private – fiind receptivi la cerințe speciale, incentives, probleme tehnice, propuneri de colaborare sau orice alt tip de feedback. 

Profesionalism – desfășurăm multe promoții despre care afiliații noștri primesc informații în fiecare săptămână, astfel încât să-și poată implementa la timp campaniile în mediile de comunicare. Totodată, primesc toate materialele necesare (vizualuri declinate, linkuri, recomandări de titluri)  pentru a activa cât mai rapid și mai bine toate campaniile Litera.

Care e profilul de afiliat pe care brandul Litera îl dorește în echipă, în LNM?

Ne dorim ca în cadrul Ligii Naționale de Marketing, să avem alături o echipă de persoane dinamice, creative, cu experiență în zona marketingului afiliat, care să se plieze pe strategia  pe care o vom decide împreună, să împărtășească cu noi din cunoștințele lor pentru a identifica cele mai bune oportunități de a maximiza rezultatele (la nivel de trafic pe site și conversii). Afiliații pe care îi vom selecta trebuie totodată să cunoască produsele noastre pentru a le putea recomanda publicului lor, să fie dispuși să se adapteze calendarului nostru comercial și să fie la fel de motivați ca noi să obțină cele mai bune rezultate. 

Care sunt cele mai importante trei lucruri în relația dintre un brand manager și afiliații săi, pentru a avea succes?

Comunicarea directă, dinamică și corectă cu afiliații  în vederea atingerii obiectivului comun –  generarea celor mai bune rezultate  și, de ce nu, o poziție de top în clasamentul final LNM. 

Care e mesajul brandului Litera pentru participanții la Ligă, afiliați și advertiseri deopotrivă?

Ne-am înscris în LNM pentru că suntem convinși că putem obține cele mai bune rezultate de până acum în cadrul programului de afiliere, cu o echipă dedicată alături. Dacă iubiți cărțile la fel de mult ca noi și sunteți pregătiți de o competiție în care să vă depășiți limitele, vă așteptăm alături de noi în Ligă!

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

PROFITĂ DE OFERTELE SPECIALE ȘI AFLĂ PRIMUL CARE SUNT NOUTĂȚILE

Vrei să fii la curent cu veștile literare? Îți vom putea trimite, cu acordul tău, emailuri cu noutățile editoriale, promoții, concursuri, evenimente, târguri de carte online și detalii despre oferta educațională. Te poți dezabona oricând printr-un simplu click. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina Politici de confidențialitate.