- 60%

-60%

365 de filme pe care trebuie să le vezi

Preț standard 49,90 lei Preț special 19,96 lei

Reducere 60%

Estimare livrare: 21.10.2021

Martin Scorsese, Orson Welles, Stanley Kubrick, Joel & Ethan Coen… se știe despre mulți mari regizori că au studiat obsesiv filmele clasice, ca să vadă cum sunt făcute. Și de fapt, putem și noi - muritorii de rând - să facem asta la fel de bine. Dar cum să-ncepi? Cum îți găsești calea prin jungla istoriei...

Martin Scorsese, Orson Welles, Stanley Kubrick, Joel & Ethan Coen… se știe despre mulți mari regizori că au studiat obsesiv filmele clasice, ca să vadă cum sunt făcute. Și de fapt, putem și noi - muritorii de rând - să facem asta la fel de bine. Dar cum să-ncepi? Cum îți găsești calea prin jungla istoriei filmului? Ce anume poți învăța de la un film clasic?

Cartea vă va da un răspuns la această întrebare și la multe altele. Nu doar că timp de un an vei vedea toate filmele clasice, dar vei avea și o perspectivă clară asupra lucrurilor pe care marile filme clasice le au în comun și asupra celor care fac o capodoperă să fie desăvârșită. Aceasta e busola și itinerarul tău, jurnalul care te va călăuzi prin magistrala lume a filmului.

GEERT VERBANCK (1976, Gent) s-a hotărât să câștige un Oscar când avea 12 ani. Având acest ţel în minte, a studiat din adolescenţă toate filmele clasice, mai mari sau mai puţin mari. Și a fost cu succes: în 2008, Tanghi argentini, scurtmetrajul scris de el, a fost nominalizat la Oscar. De atunci lucrează ca scenarist de film și televiziune (Café Derby, 13 porunci și altele). A scris această carte așa cum și-ar fi dorit-o la 12 ani.

Sep 2020
347
978-606-33-6244-6