Află cum. De ce modul în care facem ceva decide rezultatul acțiunii

48,07 lei 33,69 lei
în stoc
Scrie o recenzie
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account
Nota ta:
Aflați cum să vă remarcați și să aveți succes pe termen lung. Într-o lume caracterizată de consum excesiv și de ultratransparență, este din ce în ce mai greu să reușești doar în baza a ceea ce produci sau a serviciilor pe care le oferi. Există totuși un aspect care nu poate fi comercializat sau copiat:...

Aflați cum să vă remarcați și să aveți succes pe termen lung.

Într-o lume caracterizată de consum excesiv și de ultratransparență, este din ce în ce mai greu să reușești doar în baza a ceea ce produci sau a serviciilor pe care le oferi. Există totuși un aspect care nu poate fi comercializat sau copiat: comportamentul – cum facem ceea ce facem.

Cum ne comportăm, cum consumăm, cum semănam încredere în relațiile noastre și cum interacționăm cu ceilalți contează mai mult că niciodată. Încrederea, respectul, transparența, reputația au devenit moneda forte a succesului într-o lume interconectată. Ele constituie acum, arată autorul, rețeta eficienței, a productivității și a profitabilității. O nouă perspectivă din care să abordăm lumea, mediul de afaceri și antreprenoriatul.

 

„O lucrare esențială. Organizațiile și managerii care înțeleg că modul cum alegem să acționam contează în prezent mai mult ca niciodată vor progresa. Bill Clinton

 

Citeste mai mult > Citeste mai putin >
Data apariției:
Jul 2015
Tip copertă:
Broșată
Format:
140x200
Nr. pagini:
464
ISBN:
978-606-741-955-9
Colectie:
Aflați cum să vă remarcați și să aveți succes pe termen lung. Într-o lume caracterizată de consum excesiv și de ultratransparență, este din ce în ce mai greu să reușești doar în baza a ceea ce produci sau a serviciilor pe care le oferi. Există totuși un aspect care nu poate fi comercializat sau copiat:...

Aflați cum să vă remarcați și să aveți succes pe termen lung.

Într-o lume caracterizată de consum excesiv și de ultratransparență, este din ce în ce mai greu să reușești doar în baza a ceea ce produci sau a serviciilor pe care le oferi. Există totuși un aspect care nu poate fi comercializat sau copiat: comportamentul – cum facem ceea ce facem.

Cum ne comportăm, cum consumăm, cum semănam încredere în relațiile noastre și cum interacționăm cu ceilalți contează mai mult că niciodată. Încrederea, respectul, transparența, reputația au devenit moneda forte a succesului într-o lume interconectată. Ele constituie acum, arată autorul, rețeta eficienței, a productivității și a profitabilității. O nouă perspectivă din care să abordăm lumea, mediul de afaceri și antreprenoriatul.

 

„O lucrare esențială. Organizațiile și managerii care înțeleg că modul cum alegem să acționam contează în prezent mai mult ca niciodată vor progresa. Bill Clinton

 

Citeste mai mult > Citeste mai putin >
Din aceeasi categorie Vezi toate