- 40%

-40%

Biblioteca lui Hitler. Cartile care i-au format personalitatea

95% of 100
Pre╚Ť standard 24,90┬álei Pre╚Ť special 14,94┬álei

Reducere 40%

Biblioteca lui Hitler ├«nsuma circa 16 000 de volume care, ├«n mare parte, au intrat ├«n posesia trupelor americane la ├«ncheierea r─âzboiului. Reputatul cercet─âtor american Timothy W. Ryback a descoperit ┼či cercetat ├«n Biblioteca Congresului din Washington D.C. ┼či ├«n alte centre de documentare din Statele Unite ┼či din Europa...

Biblioteca lui Hitler ├«nsuma circa 16 000 de volume care, ├«n mare parte, au intrat ├«n posesia trupelor americane la ├«ncheierea r─âzboiului. Reputatul cercet─âtor american Timothy W. Ryback a descoperit ┼či cercetat ├«n Biblioteca Congresului din Washington D.C. ┼či ├«n alte centre de documentare din Statele Unite ┼či din Europa aproximativ 1200 de lucr─âri care au apar┼úinut dictatorului, multe dintre ele cu adnot─ârile ┼či sublinierile lui atente.

De la lucr─âri clasice ale literaturii universale, cum sunt Don Quijote, Robinson Crusoe ori romanele de aventuri ale lui Karl May ┼či piesele lui Shakespeare, la scrieri antisemite, ca Evreul interna┼úional a lui Henry Ford, de la Nietzsche ┼či Schopenhauer la obscure tratate de ocultism, analiza f─âcut─â de autor acestor c─âr┼úi ofer─â o nou─â perspectiv─â asupra transform─ârii micului caporal ├«n F├╝hrerul care a declarat r─âzboi civiliza┼úiei.

Scris─â cu verv─â... Extrem de captivant─â... Fascinant─â ┼či ├«nsp─âim├ónt─âtoare. The Washington Post Book World

O prezentare captivant─â a unui cititor care sus┼úinea c─â iube┼čte c─âr┼úile, dar care le-a dat foc. Newsday

Feb 2021