- 55%

- 55%

-54.99%

Casa strâmbă

Preț standard 39,90 lei Preț special 17,96 lei

Pentru un observator întâmplător, familia Leonides părea cât se poate de fericită și unită. Cu toate acestea, odată cu asasinarea lui Aristide Leonides, șeful familiei, legăturile dintre membrii supraviețuitori se dovedesc la fel de șubrede ca uriașul conac în care locuiesc. În urma crimei,...

Pentru un observator întâmplător, familia Leonides părea cât se poate de fericită și unită. Cu toate acestea, odată cu asasinarea lui Aristide Leonides, șeful familiei, legăturile dintre membrii supraviețuitori se dovedesc la fel de șubrede ca uriașul conac în care locuiesc. În urma crimei, atmosfera claustrofobică a casei sporește suspiciunile fiecărei rude, până când aparența de familie iubitoare este spulberată de tristețe, suferință și secrete bine ascunse.

AGATHA CHRISTIE este cunoscută în întreaga lume drept „Regina Crimei“. Hercule Poirot, cel mai renumit detectiv după Sherlock Holmes, a fost creat pentru primul roman al Agathei Christie, Misterioasa afacere de la Styles. Poirot și Miss Marple au devenit faimoși la nivel mondial și au făcut subiectul multor filme realizate pentru marele și micul ecran.

CEL MAI VÂNDUT SCRIITOR AL TUTUROR TIMPURILOR

PESTE 2 MILIARDE DE EXEMPLARE VÂNDUTE

CĂRȚI TRADUSE ÎN PESTE 100 DE LIMBI

Feb 2019
304
978-606-33-3102-2

PESTE 2 MILIARDE DE EXEMPLARE VÂNDUTE

CĂRȚI TRADUSE ÎN PESTE 100 DE LIMBI

Cunoscută în întreaga lume drept „Regina crimei“, Agatha Christie este cel mai bine vândut autor al tuturor timpurilor, cărțile sale fiind traduse în peste 100 de limbi și vândute în peste 2 miliarde de exemplare. A scris 80 de romane polițiste şi volume de povestiri, 19 piese de teatru (dintre care Cursa de şoareci este cea mai longevivă din istorie) şi şase romane publicate sub pseudonimul Mary Westmacott.

Celebrul Hercule Poirot – cel mai cunoscut detectiv de la Sherlock Holmes – apare încă din primul roman al Agathei Christie, Misterioasa afacere de la Styles. Poirot şi Miss Marple, bine-cunoscutul personaj imaginat de scriitoare, au devenit faimoşi la nivel mondial şi au făcut subiectul multor filme realizate pentru marele şi micul ecran.

Seria de cărți Agatha Christie a fost tradusă în limba română la Editura Litera.