-69.99%

Cele mai stralucite minti si idei ale tuturor timpurilor

Autor: Will Durant

Pre╚Ť standard 29,99┬álei Pre╚Ť special 9,00┬álei

Estimare livrare: 28.03.2023

O culegere a celor mai str─âlucite min╚Ťi ╚Öi a celor mai bune c─âr╚Ťi din toate timpurile, scris─â ├«ntr-un stil accesibil ╚Öi clar, care dovede╚Öte erudi╚Ťia unui mare c─ârturar. De la cele mai bune c─âr╚Ťi p├ón─â la cei mai mari g├ónditori ╚Öi poe╚Ťi, acest volum este o colec╚Ťie concis─â a mo╚Ötenirii umanit─â╚Ťii. Will Durant a...

O culegere a celor mai str─âlucite min╚Ťi ╚Öi a celor mai bune c─âr╚Ťi din toate timpurile, scris─â ├«ntr-un stil accesibil ╚Öi clar, care dovede╚Öte erudi╚Ťia unui mare c─ârturar.

De la cele mai bune c─âr╚Ťi p├ón─â la cei mai mari g├ónditori ╚Öi poe╚Ťi, acest volum este o colec╚Ťie concis─â a mo╚Ötenirii umanit─â╚Ťii. Will Durant a fost preocupat ╚Öi a scris despre cele mai importante epoci, personalit─â╚Ťi ╚Öi reu╚Öite ale istoriei omului, iar selec╚Ťiile sale au fost grupate ├«n acest volum compact. Istoricul ├«╚Öi argumenteaz─â cu elocven╚Ť─â alegerile, ├«ns─â ├«i ├«ncurajeaz─â pe cititori s─â-╚Öi formeze propriile opinii, s─â scape de prejudec─â╚Ťi ╚Öi s─â p─âtrund─â ├«ntr-un t─âr├óm al min╚Ťii, unde exist─â eroii speciei noastre. Cele mai str─âlucite min╚Ťi ╚Öi idei ale tuturor timpurilor este o bibliotec─â a umanit─â╚Ťii ├«n miniatur─â oferit─â genera╚Ťiilor viitoare de unul dintre cei mai importan╚Ťi ╚Öi prolifici istorici americani.

ÔÇ×Acest volum captivant ╚Öi accesibil al lui Durant, istoric ╚Öi filosof, laureat al Premiului Pulitzer, ar trebui s─â fie o lectur─â esen╚Ťial─â pentru oricine este interesat de evolu╚Ťia g├óndirii umane. Durant analizeaz─â ├«n detaliu personalit─â╚Ťi str─âlucite precum Confucius sau Darwin, traseaz─â calea de la geniul lui Homer la sufletul chinuit al lui Dante ╚Öi la onestitatea lui Whitman, cucerindu-l pe cititor prin stilul s─âu irezistibil.ÔÇť Publishers Weekly

JOHN LITTLE este considerat cel mai mare expert ├«n via╚Ťa, munca ╚Öi filosofia lui Will Durant, fiind singura persoan─â c─âreia i s-a permis s─â analizeze ╚Öi s─â foloseasc─â ├«ntreaga oper─â a istoricului. Este fondatorul The Will Durant Foundation ╚Öi ╚Ťine prelegeri de filosofie la Trinity College, Dublin.

WILLIAM JAMES DURANT (1885ÔÇô1981) a fost un scriitor, istoric ╚Öi filosof american. Este cunoscut ├«n special pentru cele 11 volume ale lucr─ârii The Story of Civilization (Povestea civiliza╚Ťiei), scrise ├«n colaborare cu so╚Ťia sa, Ariel Durant, ╚Öi publicate ├«ntre 1935 ╚Öi 1975. Anterior, s-a remarcat prin volumul The Story of Philosophy (Povestea filosofiei), descris drept o ÔÇ×lucrare revolu╚Ťionar─â care a ajutat la popularizarea filosofieiÔÇť.

De-a lungul vie╚Ťii, Durant a ├«ncercat s─â coboare filosofia din turnurile de filde╚Ö ale mediului academic ╚Öi s─â o aduc─â ├«n via╚Ťa oamenilor obi╚Önui╚Ťi. A c─âutat s─â unifice ╚Öi s─â umanizeze vastitatea informa╚Ťiilor istorice, care fuseser─â fragmentate ├«n specialit─â╚Ťi ezoterice, ╚Öi s─â revitalizeze aplicarea contemporan─â a istoriei ╚Öi filosofiei. Bibliografia sa vast─â ├«i dovede╚Öte talentul ╚Öi determinarea de a finaliza aceste ├«ntreprinderi. William ╚Öi Ariel Durant au primit Premiul Pulitzer ├«n 1968 ╚Öi Medalia Preziden╚Ťial─â a Libert─â╚Ťii ├«n 1977.

Data apari╚Ťiei:
May 2022
144
978-606-33-8163-8
Paula Mihai

Despre Will Durant

Will Durant

De-a lungul vie╚Ťii, Durant a ├«ncercat s─â coboare filosofia din turnurile de filde╚Ö ale mediului academic ╚Öi s─â o aduc─â ├«n via╚Ťa oamenilor obi╚Önui╚Ťi. A c─âutat s─â unifice ╚Öi s─â umanizeze vastitatea informa╚Ťiilor istorice, care fuseser─â fragmentate ├«n specialit─â╚Ťi ezoterice, ╚Öi s─â revitalizeze aplicarea contemporan─â a istoriei ╚Öi filosofiei. Bibliografia sa vast─â ├«i dovede╚Öte talentul ╚Öi determinarea de a finaliza aceste ├«ntreprinderi.

William ╚Öi Ariel Durant au primit Premiul Pulitzer ├«n 1968 ╚Öi Medalia Preziden╚Ťial─â a Libert─â╚Ťii ├«n 1977.

Data apari╚Ťiei  :  25 mai 2022
Autor(i)  :  Will Durant