- 25%

- 25%

Changi

Autor: James Clavell
Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 37,43┬álei

Descriere Changi

Doar unul din cincisprezece oameni are puterea, norocul ┼či inteligen┼úa de a supravie┼úui ├«n ├«nchisoarea japonez─â Changi, aflat─â ├«n extremitatea estic─â a insulei Singapore. ┼×i deasupra tuturor se afl─â cel supranumit ├Ämp─âratul, un caporal american care caut─â pe toate c─âile ┼či folosindu-┼či toate aptitudinile s─â-i domine...

Descriere Changi

Doar unul din cincisprezece oameni are puterea, norocul ┼či inteligen┼úa de a supravie┼úui ├«n ├«nchisoarea japonez─â Changi, aflat─â ├«n extremitatea estic─â a insulei Singapore. ┼×i deasupra tuturor se afl─â cel supranumit ├Ämp─âratul, un caporal american care caut─â pe toate c─âile ┼či folosindu-┼či toate aptitudinile s─â-i domine at├ót pe prizonieri, c├ót ┼či pe cei care ├«i ┼úin captivi. Armele sale sunt curajul, profunda cunoa┼čtere a naturii umane, precum ┼či pragmatismul ┼či sim┼úul afacerilor ├«ntr-o societate japonez─â care, asemenea celei britanice, este structurat─â cu stricte┼úe pe clase, dar este legat─â de un cod al onoarei falimentar.

Inspirat din propria experien┼ú─â dramatic─â tr─âit─â ├«n captivitate, la sf├ór┼čitul celui de-al Doilea R─âzboi Mondial, Changi, romanul de debut al lui James Clavell, este o poveste despre supravie┼úuire scris─â ├«n stilul inimitabil al celebrului autor de mai t├órziu al monumentalului bestseller Sh┼Źgun.

ÔÇ×O poveste plin─â de suspans, teribil de captivant─â.ÔÇť Ian Fleming

ÔÇ×Changi este cel mai bun roman ├«n limba englez─â care s-a n─âscut din lag─ârele japoneze de prizonieri de r─âzboi... James Clavell este un povestitor ├«nn─âscut. Pove┼čtile lui sunt complicate ┼či captivante. E┼čti disperat s─â afli ce se va ├«nt├ómpla cu aceste personaje pentru c─â ele ├«┼úi amintesc de oameni pe care ├«i ┼čtii din propria via┼ú─â ┼či propriile experien┼úe, afla┼úi ├«n circumstan┼úe ciudate, uneori ├«ngrozitoare.ÔÇť John Simpson

Sep 2020
464
978-606-33-5791-6