-64.99%

De ce eu, de ce asa, de ce acum?

Autor: Robin Norwood
Preț standard 39,90 lei Preț special 13,97 lei

Reducere 65%

Estimare livrare: 02.08.2021

Robin Norwood, autoarea bestsellerului internațional Femei care iubesc prea mult, răspunde la câteva dintre cele mai dificile întrebări ale vieții   De ce eu, de ce așa, de ce acum? Cine nu și-a dorit să găsească răspuns la aceste întrebări în momente de cumpănă? Prin intermediul acestei cărți, autoarea îi...

Robin Norwood, autoarea bestsellerului internațional Femei care iubesc prea mult, răspunde la câteva dintre cele mai dificile întrebări ale vieții

De ce eu, de ce așa, de ce acum? Cine nu și-a dorit să găsească răspuns la aceste întrebări în momente de cumpănă? Prin intermediul acestei cărți, autoarea îi poartă pe cititori într-o călătorie pe tărâmul spiritului, oferind o perspectivă revoluționară asupra adversității și luând în discuție întrebările noastre cele mai intime și mai tulburătoare, precum: „De ce mi se întâmplă așa ceva?“, „Ce rost are suferința?“ sau „Ce încearcă să-mi spună corpul meu?“

Oamenii din ziua de azi își doresc o perspectivă realistă asupra spiritualității, una care să aibă sens în toate aspectele vieții lor, în special în ceea ce privește dificultățile cu care se confruntă. În De ce eu, de ce așa, de ce acum?, Robin Norwood prezintă povești captivante ale unor persoane reale cu scopul de a lămuri rolul adversităților în fiecare etapă a evoluției noastre spirituale. Autoarea ne învață cum să discernem care este menirea sufletului, dincolo de confruntările noastre cu adversitățile, și ne dă puterea de a ne controla propriul destin, de a trăi o viață mai bună și de a ne vindeca până și cele mai adânci răni sufletești.

„O carte care schimbă destine.“ Erica Jong

„Cu adevărat genială… m-am regăsit în povestea ei.Daily Record

Jun 2020