Fete de treaba

49,90 lei 34,99 lei
Multe s-au schimbat ├«n via╚Ťa Ambrosiei Wellington de la absolvirea colegiului, ╚Öi a muncit din greu ca s─â-╚Öi creeze o via╚Ť─â nou─â. ├Äns─â c├ónd prime╚Öte o invita╚Ťie la reuniunea de zece ani, ├«n care o persoan─â anonim─â a scris: ÔÇ×Trebuie s─â vorbim despre ceea ce am f─âcut ├«n noaptea aceeaÔÇť, Ambrosia constat─â c─â...

Multe s-au schimbat ├«n via╚Ťa Ambrosiei Wellington de la absolvirea colegiului, ╚Öi a muncit din greu ca s─â-╚Öi creeze o via╚Ť─â nou─â. ├Äns─â c├ónd prime╚Öte o invita╚Ťie la reuniunea de zece ani, ├«n care o persoan─â anonim─â a scris: ÔÇ×Trebuie s─â vorbim despre ceea ce am f─âcut ├«n noaptea aceeaÔÇť, Ambrosia constat─â c─â trecutul ei secret, precum ╚Öi oamenii pe care credea c─â i-a l─âsat ├«n urm─â n-au disp─ârut pentru totdeauna. Amb se g├ónde╚Öte obsesiv la ceea ce a f─âcut ╚Öi la cea ├«mpreun─â cu care a f─âcut totul: nonconformista Sloane Sullivan, Sully, fosta ei prieten─â. Ajuns─â la reuniune ├«mpotriva voin╚Ťei sale, Amb ├«╚Öi d─â seama c─â nu poate evita confruntarea cu trecutul, indiferent ce manevre ╚Öi stratageme ├«ncearc─â s─â pun─â ├«n practic─â.

Fete de treab─â este un thriller psihologic despre nesiguran╚Ťa tinerilor care ├«╚Öi caut─â identitatea, despre alegerile nefericite, despre manipulare, vinov─â╚Ťie ╚Öi r─âzbunare. Nara╚Ťiunea, desf─â╚Öurat─â pe dou─â planuri temporale alternative, este ├«nc─ârcat─â de tensiune ╚Öi mister. Este genul de roman ├«n care ai vrea s─â intervii ╚Öi s─â opre╚Öti personajele de la comiterea unor fapte ireparabile.

ÔÇ×├Än acest thriller alert, Laurie Flynn examineaz─â cu inteligen╚Ť─â cele mai ├«ntunecate aspecte ale prieteniei, ambi╚Ťiei ╚Öi dinamicii sociale. Plin de r─âsturn─âri de situa╚Ťie nea╚Öteptate, Fete de treab─â ne aminte╚Öte c─â trecutul te prinde din urm─â, iar secretele nu r─âm├ón ├«ngropate pe vecie.ÔÇť Megan Miranda

ÔÇ×├Äntunecat, alambicat ╚Öi teribil de acaparator, Fete de treab─â exploreaz─â cruzimea f─âr─â seam─ân a unor fete dintr-un idilic campus de colegiu. Acest thriller dinamic are un final paralizant, ├«n contrast cu titlul ├«n╚Öel─âtor.ÔÇť Robyn Harding

ÔÇ×Savuros, plin de r─âsturn─âri de situa╚Ťie ╚Öi cu un ritm epuizant, Fete de treab─â este mai mult dec├ót un thriller; este un portret des─âv├ór╚Öit al complexit─â╚Ťii prieteniei dintre femei ╚Öi al nevoii disperate de acceptare. Cu personaje construite cu fermitate, ├«n toat─â vulnerabilitatea lor, ╚Öi cu cadrul de desf─â╚Öurare at├ót de autentic ├«nc├ót am sim╚Ťit c─â m─â aflu cu adev─ârat ├«n campusul Wesleyan, acest roman este o curs─â genial─â, s─âlbatic─â ╚Öi pervers─â.ÔÇť Andrea Bartz

ÔÇ×Altern├ónd ├«ntre anii de colegiu ai Ambrosiei ╚Öi momentul prezent, Flynn dezv─âluie groz─âviile de care sunt capabile ni╚Öte pu╚Ötoaice, construind suspansul p├ón─â la finalul nea╚Öteptat.ÔÇť Electric Literature

ÔÇ×Acest thriller captivant ╚Öi plin de r─âsturn─âri de situa╚Ťie se concentreaz─â asupra a dou─â foste bune prietene care se ├«ntorc ├«n campus pentru o reuniune de absolvire a colegiului. Odat─â ajunse acolo, ├«╚Öi dau rapid seama c─â sunt ╚Ťinta cuiva care caut─â s─â se r─âzbune pentru ceva ├«nt├ómplat cu zece ani ├«n urm─â. ├Äntunecat ╚Öi plin de tensiune, Fete de treab─â prezint─â un portret savuros ╚Öi curajos al complexit─â╚Ťii prieteniei ╚Öi ambi╚Ťiei sociale.ÔÇť Book Riot

ÔÇ×Fete de treab─â este pervers, conving─âtor ╚Öi at├ót de ├«ntunecat! Aceast─â poveste r─âv─â╚Öitoare despre prietenele pe care le p─âstr─âm ÔÇô ╚Öi cele la care renun╚Ť─âm ÔÇô este surprinz─âtoare ├«n cel mai bun sens posibil. Prima carte de fic╚Ťiune pentru adul╚Ťi scris─â de Laurie Elizabeth Flynn m─â face s─â m─â ├«ntreb cu ce va veni data viitoare.ÔÇť Samantha Downing

ÔÇ×Cu Fete de treab─â, Flynn abordeaz─â nesiguran╚Ťa specific─â tinere╚Ťii ╚Öi o acutizeaz─â p├ón─â ├«ntr-un punct fatal. Am citit hipnotizat─â pe m─âsur─â ce Amb se str─âduie╚Öte s─â st─âp├óneasc─â jongleria complex─â cu cele dou─â lumi din care face parte, p├ón─â la capitolul final care m-a l─âsat f─âr─â respira╚Ťie.ÔÇť Chandler Baker

LAURIE ELIZABETH FLYNN a urmat studii de jurnalism, apoi a lucrat ca model. Locuie╚Öte ├«n London, Ontario, ├«mpreun─â cu so╚Ťul ╚Öi cei trei copii. Este autoare a trei romane pentru adolescen╚Ťi: Firsts, Last Girl Lied To ╚Öi All Eyes On Her, publicate sub semn─âtura L.E. Flynn. Fete de treab─â (The Girls Are All So Nice Here, 2021) este romanul s─âu de debut ├«n fic╚Ťiunea pentru adul╚Ťi.

Jun 2021
368
978-606-33-7538-5