Inteligența emoțională. Influență și persuasiune
Versiuni disponibile
A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândești. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi și să îţi construiești autoritatea ca lider.
Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii și îţi arată cum să acţionezi în direcţia respectivă, prezentând atât cadre cuprinzătoare pentru dezvoltarea influenţei, cât și tactici simple, punctuale, pe care le poţi folosi pentru a-i convinge pe alţii zilnic.
Seria Inteligenţa emoţională prezintă scrieri esenţiale despre partea umană a vieţii profesionale, strânse din paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie oferă studii ale căror rezultate au fost dovedite care ne arată modul în care emoţiile au impact asupra vieţii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor și a situaţiilor dificile și eseuri despre ceea ce înseamnă să te preocupe bunăstarea ta emoţională la lucru. Sursă de inspiraţie și de sfaturi practice, aceste cărţi descriu abilităţile sociale critice a fi stăpânite de profesioniștii ambiţioși.