lipsă stoc

- 40%

Inteligența emoțională. Influență și persuasiune

0% of 100
RRP: 29,90 lei Preț special 17,94 lei
lipsă stoc

Versiuni disponibile

Carte tipărită
RRP: 29,90 lei Preț special 17,94 lei
Ebook
Citește pe
0,00 lei
Audiobooks | E-books | Rezumate
Audiobook
Ascultă pe
0,00 lei
Primele 7 zile, apoi 48 RON / luna (abonament Voxa nelimitat)

A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândești. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi și să îţi construiești autoritatea ca lider.

Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii și îţi arată cum să acţionezi în direcţia respectivă, prezentând atât cadre cuprinzătoare pentru dezvoltarea influenţei, cât și tactici simple, punctuale, pe care le poţi folosi pentru a-i convinge pe alţii zilnic.

 

Seria Inteligenţa emoţională prezintă scrieri esenţiale despre partea umană a vieţii profesionale, strânse din paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie oferă studii ale căror rezultate au fost dovedite care ne arată modul în care emoţiile au impact asupra vieţii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor și a situaţiilor dificile și eseuri despre ceea ce înseamnă să te preocupe bunăstarea ta emoţională la lucru. Sursă de inspiraţie și de sfaturi practice, aceste cărţi descriu abilităţile sociale critice a fi stăpânite de profesioniștii ambiţioși.

Din aceeași categorie

Detalii produs

Data apariției : 29 ian. 2019
Colectie : Introspectiv
Autor(i) : Nick Morgan
Traducator(i) : Alexandru Bumbaș
Tip Coperta : Broșată
Format : 137x200
Numar pagini : 128
ISBN : 978-606-33-3254-8