- 60%

-60%

MICII EROI. Michelangelo Buonarroti

Pre╚Ť standard 24,90┬álei Pre╚Ť special 9,96┬álei

Reducere 60%

Estimare livrare: 21.09.2021

Michelangelo Buonarroti, cunoscut pur ╚Öi simplu ca Michelangelo, este considerat cel mai mare artist care a tr─âit vreodat─â. A fost crescut de o doic─â. Aceasta fiind fiic─â ╚Öi so╚Ťie de pietrar, i-a insuflat micului Michelangelo dragostea pentru marmur─â. Aceast─â pasiune ├«l determin─â s─â p─âr─âseasc─â ╚Öcoala, de╚Öi p─ârin╚Ťii...

Michelangelo Buonarroti, cunoscut pur ╚Öi simplu ca Michelangelo, este considerat cel mai mare artist care a tr─âit vreodat─â. A fost crescut de o doic─â. Aceasta fiind fiic─â ╚Öi so╚Ťie de pietrar, i-a insuflat micului Michelangelo dragostea pentru marmur─â. Aceast─â pasiune ├«l determin─â s─â p─âr─âseasc─â ╚Öcoala, de╚Öi p─ârin╚Ťii lui ar fi dorit ca el s─â studieze gramatica.

Printre cele mai cunoscute opere ale sale se numără: Statuia lui David, Pietà și picturile din Capela Sixtină.

Superputerile lui au fost un ciocan, c├óteva pensule ╚Öi o manier─â nou─â ÔÇô genial─â ÔÇô de a ├«n┼úelege arta. Pentru Michelangelo, fiecare bloc de marmur─â ascundea ├«n─âuntru o sculptur─â, iar treaba lui era s─â o elibereze. Datorit─â acestei puteri, a realizat opere faimoase, precum Pieta, David sau Judecata de Apoi, opere pe care le admir─âm ╚Öi ast─âzi, dup─â mai bine de 500 de ani de la crearea lor. Iat─â povestea lui!

May 2019
Cartonat─â
195x240