-10%

Misteriosul caz Christie

Misteriosul caz Christie

Pre╚Ť standard 59,90┬álei Pre╚Ť special 53,91┬álei

Estimare livrare: 05.12.2022

Lumea Agathei Christie este una a petrecerilor somptuoase, a vizitelor de weekend la re╚Öedin╚Ťele de vacan╚Ť─â ale prietenilor ╚Öi a faimei literare ├«n cre╚Ötere. Lumea lui Nan OÔÇÖDea este cu totul diferit─â. ├Äncerc─ârile ei de a l─âsa ├«n urm─â o copil─ârie dificil─â o poart─â, ├«n timpul Primului R─âzboi Mondial, de la Londra...

Lumea Agathei Christie este una a petrecerilor somptuoase, a vizitelor de weekend la re╚Öedin╚Ťele de vacan╚Ť─â ale prietenilor ╚Öi a faimei literare ├«n cre╚Ötere.

Lumea lui Nan OÔÇÖDea este cu totul diferit─â. ├Äncerc─ârile ei de a l─âsa ├«n urm─â o copil─ârie dificil─â o poart─â, ├«n timpul Primului R─âzboi Mondial, de la Londra ├«n Irlanda, unde via╚Ťa ei va fi marcat─â de o dram─â ascuns─â. Dup─â ce reu╚Öe╚Öte s─â se ├«ntoarc─â ├«n Anglia, o ia ├«n vizor pe Agatha. Pentru c─â Agatha are ceva ce ea ├«╚Öi dore╚Öte nespus. ╚śi nu este vorba doar despre so╚Ťul ei. ├Än ciuda diferen╚Ťelor dintre ele, cele dou─â femei vor deveni cele mai nea╚Öteptate aliate. ╚śi ├«n timpul celor unsprezece zile misterioase ├«n care Agatha este dat─â disp─ârut─â, va ie╚Öi la iveal─â un secret ├«ntunecat, a c─ârui cheie o de╚Ťine doar Nan.

Misteriosul caz Christie, uimitorul roman al Ninei de Gramont, reimagineaz─â dispari╚Ťia inexplicabil─â, timp de unsprezece zile, a Agathei Christie, petrecut─â ├«n anul 1926, un subiect care a fascinat mult─â vreme ├«ntreaga lume ╚Öi despre care se vorbe╚Öte ├«nc─â ╚Öi ast─âzi.

ÔÇ×Misteriosul caz Christie este o carte minunat─â. Un roman uluitor de inteligent, ce reu╚Öe╚Öte s─â fie deopotriv─â o foarte bun─â nara╚Ťiune poli╚Ťist─â ╚Öi o poveste profund ├«nduio╚Ö─âtoare despre dragostea pierdut─â ╚Öi numeroasele c─âi prin care suferin╚Ťa poate modela caracterul unui om. Plin─â de r─âsturn─âri de situa╚Ťie nea╚Öteptate ╚Öi magistral scris─â, cartea ofer─â un r─âspuns genial la o ├«ntrebare care i-a obsedat ani de-a r├óndul pe cititori: Ce s-a ├«nt├ómplat cu Agatha Christie ├«n zilele dispari╚Ťiei sale? Nina de Gramont preia aceast─â intrig─â ╚Öi o ├«ntre╚Ťese ├«ntr-o tapiserie elaborat─â ╚Öi fascinant─â.ÔÇť KRISTIN HANNAH, autoarea bestsellerului Privighetoarea

ÔÇ×Misteriosul caz Christie este un roman des─âv├ór╚Öit, care ofer─â o fascinant─â perspectiv─â istoric─â asupra dispari╚Ťiei senza╚Ťionale ╚Öi inexplicabile a Agathei Christie, o intrig─â poli╚Ťist─â multistratificat─â ╚Öi profund satisf─âc─âtoare, precum ╚Öi o emo╚Ťionant─â, tulbur─âtoare poveste despre iubire, pierdere, r─âzbunare ╚Öi izb─âvire ÔÇô totul excep╚Ťional scris.ÔÇť PAULA McLAIN, autoarea bestsellerului So╚Ťia din Paris

Data apari╚Ťiei:
Jun 2022
416