O minte curioasă. Secretul unei vieți împlinite

Autor: Brian Grazer
20% of 100
29,90 lei 20,99 lei
O demonstrație captivantă despre cum simplul fapt de a pune întrebări îți poate schimba viața, cartea ne îndeamnă să fim curioși. Căci curiozitatea alimentează cele mai bune relaţii ale noastre – de căsătorie, de prietenie, cele dintre părinţi și copii. Fie că vrei să îți...

O demonstrație captivantă despre cum simplul fapt de a pune întrebări îți poate schimba viața, cartea ne îndeamnă să fim curioși. Căci curiozitatea alimentează cele mai bune relaţii ale noastre – de căsătorie, de prietenie, cele dintre părinţi și copii. Fie că vrei să îți îmbunătățești stilul de management la locul de muncă, fie că vrei să ai mai mult succes într-o relație romantică, lecțiile pe care le vei găsi aici despre puterea curiozității te vor ajuta să înțelegi mai multe despre cum funcţionează lumea, să ai mai multe perspective și o viață împlinită.

Brian Grazer realizează filme și emisiuni de televiziune de peste douăzeci și cinci de ani. A primit în 2002 Premiul Oscar pentru cel mai bun film cu O minte sclipitoare. De -a lungul anilor, filmele și serialele sale de televiziune au fost nominalizate în total de patruzeci și trei de ori la Premiile Oscar și de 149 de ori la Premiile Emmy. Filmele lui au generat un venit brut de peste 13 miliarde de dolari în industria showbizului la nivel mondial. În 2007, a fost inclus de revista Times în lista celor mai influenți 100 de oameni din lume.

Charles Fishman, jurnalist premiat, și-a început cariera ca reporter la Washington Post. Prima lui carte, The Wal‑Mart Effect, a ajuns în lista de bestselleruri a publicaţiilor New York Times și Wall Street Journal și a devenit esenţială pentru înţelegerea viziunii Wal-Mart.

Mar 2017
272
140 x 210