Petrecerea de Halloween

Seria: 5972

Autor: Agatha Christie
Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 19,96┬álei

Reducere 60%

Estimare livrare: 21.10.2021

C├ónd o feti╚Ť─â este g─âsit─â moart─â, ├«necat─â, dup─â ce s-a l─âu dat c─â a v─âzut o crim─â, faimoasa scriitoare de romane poli ╚Ťiste Ariadne Oliver ├«l cheam─â pe vechiul s─âu prieten Hercule Poirot pentru a-l descoperi pe uciga╚Ö. Cine ╚Öi de ce ar fi avut motiv s─â omoare un copil nevinovat? Poate c─â povestea spus─â de Joyce...

C├ónd o feti╚Ť─â este g─âsit─â moart─â, ├«necat─â, dup─â ce s-a l─âu dat c─â a v─âzut o crim─â, faimoasa scriitoare de romane poli ╚Ťiste Ariadne Oliver ├«l cheam─â pe vechiul s─âu prieten Hercule Poirot pentru a-l descoperi pe uciga╚Ö. Cine ╚Öi de ce ar fi avut motiv s─â omoare un copil nevinovat? Poate c─â povestea spus─â de Joyce nu era, p├ón─â la urm─â, una dintre obi╚Önuitele ei min-ciuni, menite a-i impresiona pe ceilal╚Ťi? Poirot va trebui s─â fac─â apel la toat─â ingeniozitatea sa pentru a desc├ólci miste-rul unor decese ╚Öi al unei dispari╚Ťii suspecte, dar mai ales pentru a ├«mpiedica s─âv├ór╚Öirea altor crime.

SERIA ÔÇ×HERCULE POIROTÔÇť

AGATHA CHRISTIE este cunoscut─â ├«n ├«ntreaga lume drept ÔÇ×Regina CrimeiÔÇť. Hercule Poirot, cel mai celebru detectiv din romanele poli╚Ťiste de la Sherlock Holmes ├«ncoace, a fost creat pentru primul roman al Agathei Christie, Misterioasa afacere de la Styles. Poirot ╚Öi Miss Marple au devenit faimo╚Öi la nivel mondial ╚Öi au f─âcut subiectul multor filme realizate pentru marele ╚Öi micul ecran.┬á

CEL MAI VÂNDUT SCRIITOR AL TUTUROR TIMPURILOR

PESTE 2 MILIARDE DE EXEMPLARE VÂNDUTE

CĂRȚI TRADUSE ÎN PESTE 100 DE LIMBI