- 30%

Totul pentru dragoste

Preț special 34,93 lei

Preț standard 49,90 lei

Estimare livrare: 09.12.2020

Angie DeSaria încearcă de ani întregi să rămână însărcinată, iar eșecurile repetate i-au frânt inima. După un divorț dureros, se întoarce în orășelul unde a copilărit, pe coasta de nord-vest a Pacificului, ca să conducă restaurantul familiei. În West End, unde viața curge între flux și reflux, soarta lui Angie...

Angie DeSaria încearcă de ani întregi să rămână însărcinată, iar eșecurile repetate i-au frânt inima. După un divorț dureros, se întoarce în orășelul unde a copilărit, pe coasta de nord-vest a Pacificului, ca să conducă restaurantul familiei. În West End, unde viața curge între flux și reflux, soarta lui Angie se va schimba atunci când se împrietenește cu o adolescentă cu probleme.

Angie o angajează pe Lauren Ribido pentru că vede ceva special în tânăra de șaptesprezece ani. Legătura dintre ele devine curând una foarte strânsă, iar când Lauren este abandonată de propria mamă, Angie îi oferă adăpost. Dar nimic nu o poate pregăti pe Angie pentru urmările profunde ale gestului ei de bunătate. Împreună, aceste două femei – una care își dorește din suflet un copil, cealaltă care are nevoie de dragostea unei mame – vor fi supuse unor încercări la care nu s-ar fi gândit niciodată.

„Kristin Hannah este extraordinară atunci când explorează psihicul personajelor ei și le prezintă sentimentele nuanțate.The Washington Post Book World

Minunată... mișcătoare până la lacrimi... Căldura și complexitatea acestor personaje te ung pe suflet.“ RT Book Reviews

Oct 2020
400
978-606-33-6481-5
Alexandra Axinte-Cristea

Despre autor

Kristin Hannah

Kristin Hannah a scris peste 20 de romane, printre acestea numărându-se bestsellerurile A doua șansă (On Mystic Lake, 1999), Aleea cu licurici (Firefly Lane, 2008), carte vândută în 1,2 milioane de exemplare, Grădina de iarnă (Winter Garden, 2010), Dincolo de stele (Fly Away, 2013), Privighetoarea (The Nightingale, 2015), roman tradus în 43 de limbi și vândut în 2 milioane de exemplare și Un nou început (The Great Alone, 2018).