- 20%

- 20%

Trei zile

69% of 100
Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 39,92┬álei

Reducere 20%

Cinci lum├ón─âri ro┼čii pe un tort. A┼čteptare. Cum ar fi putut s─â ┼čtie Zana c─â aceast─â zi avea s─â schimbe via┼úa at├ótor oameni? Tot ce-┼či dorea era s─â c├ónte ÔÇ×Mul┼úi ani tr─âiasc─âÔÇť. Atunci c├ónd Ewert Grens intr─â ├«n acel apartament din Stockholm, ├«l izbe┼čte mirosul de m├óncare stricat─â ┼či ├«nc─â ceva, iar ceea ce...

Cinci lum├ón─âri ro┼čii pe un tort. A┼čteptare. Cum ar fi putut s─â ┼čtie Zana c─â aceast─â zi avea s─â schimbe via┼úa at├ótor oameni? Tot ce-┼či dorea era s─â c├ónte ÔÇ×Mul┼úi ani tr─âiasc─âÔÇť. Atunci c├ónd Ewert Grens intr─â ├«n acel apartament din Stockholm, ├«l izbe┼čte mirosul de m├óncare stricat─â ┼či ├«nc─â ceva, iar ceea ce vede ├«l va urm─âri mul┼úi ani.

Au trecut aproape dou─âzeci de ani, iar Grens se reg─âse┼čte ├«n acela┼či apartament. Un incident nou re├«nnoad─â firul vechii istorii, de al c─ârui cap─ât nu reu┼čise s─â dea la vremea respectiv─â. Cineva s-a ├«ntors ┼či o caut─â pe Zana. Pentru poli┼úist, va fi o curs─â contracronometru ca s-o g─âseasc─â ├«naintea acelui om misterios.

Trei zile este o poveste teribil─â despre tr─âdare ┼či r─âzbunare, care ├«i reune┼čte pe Ewert Grens ┼či Piet Hoffmann ÔÇô dou─â dintre personajele emblematice ale lui Anders Roslund ÔÇô ├«ntr-un roman de ac┼úiune alert ┼či tensionat. ├Än trei zile ies la iveal─â secrete p─âstrate cu sfin┼úenie timp de dou─â decenii, iar ├«n final, cortina cade, dezv─âluindu-l pe ultimul ┼či cel mai nea┼čteptat.

ÔÇ×Unul dintre cele mai bune romane poli┼úiste ale anului, care ├«i va ┼úine cu sufletul la gur─â pe cititorii cei mai cultiva┼úi ┼či preten┼úio┼či, de la ├«nceput p├ón─â la sf├ór┼čit. [ÔÇŽ] Str─âlucit─â crea┼úie a genului, sub toate aspectele: con┼úinut, form─â, limbaj, compozi┼úie, tempo ┼či psihologie; toate ├«mbinate ├«n a┼ča m─âsur─â ├«nc├ót cititorul se va sim┼úi cu nervii ├«ntin┼či la maximum pe tot parcursul ac┼úiunii ┼či va sim┼úi nevoia s─â reciteasc─â aceast─â carte ale c─ârei detalii, de multe ori, ├«┼či au ├«n┼úelesul deplin abia la final. [ÔÇŽ] Un roman poli┼úist inteligent, des─âv├ór┼čit, pentru care nici o recomandare nu este ├«n exces.ÔÇť DBC, Danemarca

ÔÇ×For┼úa imens─â a lui Roslund st─â ├«n cercetarea solid─â ┼či ├«n vasta cunoa┼čtere a crimei organizate, dar, ├«n acela┼či timp, ├«n talentul s─âu de maestru al intrigilor complicate, a c─âror tensiune cre┼čte la un nivel ┼či mai ├«nalt c─âtre final, ┼či, ├«n cele din urm─â, ├«n felul extrem de reu┼čit ├«n care ├«┼či construie┼čte personajele, ├«n mod special pe cele principale. [ÔÇŽ] Trei zile este un thriller cu adev─ârat remarcabil, care merit─â citit, iar Roslund nu a fost, probabil, niciodat─â mai bun.ÔÇť Litteratursiden, Danemarca

Sep 2020
528
978-606-33-6179-1