- 55%

- 55%

-54.99%

Un moment magic

Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 22,46┬álei

Estimare livrare: 28.10.2021

├Än s─âlbatica zon─â a Pacificului de Nord-Vest se afl─â P─âdurea Na╚Ťional─â Olympic ÔÇô aproape patru sute de mii de hectare de ├«ntunecime impenetrabil─â ╚Öi de incredibil─â frumuse╚Ťe. ├Äntr-o bun─â zi, din ad├óncul acelui codru apare o feti╚Ť─â ├«n v├órst─â de ╚Öase ani. Singur─â ╚Öi ne╚Ötiind s─â vorbeasc─â, nu poate oferi nici...

├Än s─âlbatica zon─â a Pacificului de Nord-Vest se afl─â P─âdurea Na╚Ťional─â Olympic ÔÇô aproape patru sute de mii de hectare de ├«ntunecime impenetrabil─â ╚Öi de incredibil─â frumuse╚Ťe. ├Äntr-o bun─â zi, din ad├óncul acelui codru apare o feti╚Ť─â ├«n v├órst─â de ╚Öase ani. Singur─â ╚Öi ne╚Ötiind s─â vorbeasc─â, nu poate oferi nici un indiciu cu privire la identitatea sau la trecutul ei.

Retras─â ├«n ora╚Öul s─âu natal din zona de vest a statului Washington ├«n urma unui scandal care i-a distrus cariera, Julia Cates, specialist─â ├«n psihiatrie pediatric─â, e hot─âr├ót─â s-o elibereze pe acea feti╚Ť─â neobi╚Önuit─â, pe care ea a numit-o ÔÇ×AliceÔÇŁ, dintr-o ├«nchisoare mental─â ├«n care copila sufer─â cumplit de pe urma spaimei ╚Öi a izol─ârii. Ca s-o poat─â ajuta, Julia trebuie s─â descopere adev─ârul despre trecutul lui Alice, de╚Öi aceasta ├«nseamn─â s─â recurg─â la ajutorul surorii de care s-a ├«nstr─âinat ╚Öi care e ofi╚Ťer ├«n poli╚Ťia local─â. Am─ânuntele ╚Öocante ale vie╚Ťii lui Alice ├«i pun Juliei la grea ├«ncercare credin╚Ťa ╚Öi rezisten╚Ťa, chiar ╚Öi atunci c├ónd se zbate ca s─â cl─âdeasc─â un c─âmin pentru Alice ÔÇô ╚Öi pentru ea ├«ns─â╚Öi.

Acesta e unul dintre cele mai fascinante și mai captivante romane scrise de Kristin Hannah. Booklist

Adev─ârata poveste de dragoste din acest roman ├«l reprezint─â ata╚Öamentul necondi╚Ťionat dintre Alice ╚Öi Julia, iar cititorii o vor ├«ndr─âgi, f─âr─â doar ╚Öi poate, pe vulnerabila feti╚Ť─â-lup. Publishers Weekly

KRISTIN HANNAH a scris peste 20 de romane, printre acestea num─âr├óndu-se bestsellerurile A doua ╚Öans─â (On Mystic Lake, 1999), Aleea cu licurici (Firefly Lane, 2008), carte v├óndut─â ├«n 1,2 milioane de exemplare, Gr─âdina de iarn─â (Winter Garden, 2010), Privighetoarea (The Nightingale, 2015), roman tradus ├«n 43 de limbi ╚Öi v├óndut ├«n 2 milioane de exemplare, ╚Öi Un nou ├«nceput (The Great Alone, 2018). Proasp─ât ecranizat─â ├«ntr-un serial de succes, Aleea cu licurici a devenit bestseller absolut ├«n 2009, un roman esen╚Ťial care a adus ├«mpreun─â femeile pentru o cauz─â comun─â, iar Privighetoarea a fost votat─â, ├«n 2015, cea mai bun─â carte a anului de c─âtre Amazon, Buzzfeed, iTunes, Library Journal, The Wall Street Journal ╚Öi The Week. ├Än plus, romanul a c├ó╚Ötigat Premiul Goodreads ╚Öi PeopleÔÇÖs Choice Award. ├Änainte s─â se dedice ├«n totalitate scrisului, Kristin a lucrat ca avocat. Locuie╚Öte ├«n Pacific Northwest ├«mpreun─â cu so╚Ťul ei.

416
978-606-33-7234ÔÇĹ6
Ana Maria Gon╚Ťea

Data apari╚Ťiei  :  15 apr. 2021
Autor(i)  :  Kristin Hannah
Numar pagini  :  416
colectie  :  Blue Moon
Categorie  :  Literatura Pentru Femei
ISBN  :  978-606-33-7234ÔÇĹ6
Traducator(i)  :  Ana Maria Gon╚Ťea

Despre Kristin Hannah

Kristin Hannah

Kristin Hannah a scris peste 20 de romane, printre acestea numărându-se bestsellerurile A doua șansă (On Mystic Lake, 1999), Aleea cu licurici (Firefly Lane, 2008), carte vândută în 1,2 milioane de exemplare, Grădina de iarnă (Winter Garden, 2010), Dincolo de stele (Fly Away, 2013), Privighetoarea (The Nightingale, 2015), roman tradus în 43 de limbi și vândut în 2 milioane de exemplare și Un nou început (The Great Alone, 2018).