Unghiul de repaus

Preț standard 59,90 lei Preț special 41,93 lei

Estimare livrare: 07.12.2022

41,93 lei
Citeste pe
Încearcă gratuit, renunță oricând
Lyman Ward, profesor de istorie la pensie şi autor al unor cărţi despre Vestul american, se întoarce la casa părintească din Grass Valley, California, în Sierra Nevada. Deşi ţintuit în scaunul cu rotile de o maladie a sistemului osos, Lyman îşi asumă o misiune de proporţii monumentale, străduindu-se să redescopere...

Lyman Ward, profesor de istorie la pensie şi autor al unor cărţi despre Vestul american, se întoarce la casa părintească din Grass Valley, California, în Sierra Nevada. Deşi ţintuit în scaunul cu rotile de o maladie a sistemului osos, Lyman îşi asumă o misiune de proporţii monumentale, străduindu-se să redescopere viaţa bunicii sale, care a întreprins la rândul ei călătoria spre Grass Valley cu o sută de ani în urmă. Dar, pe măsură ce explorează viaţa bunicii, căutările îl conduc spre cele mai întunecate umbre ale propriei vieţi.

„Unghiul de repaus este un roman lung, complex, care-i oferă cititorului o satisfacţie profundă. [...] Nu e nici povestea previzibilă despre Vestul american, cu puternice elemente istorice şi regionale, nici la fel de previzibila saga de familie întinsă pe patru generaţii. [...] Deşi de o profunzime şi o anvergură excepţionale, Unghiul de repaus creează un efect de intimitate şi, prin urmare, de imediateţe, şi, cu toate că materialul este în mare parte «istoric», apare şi un efect de descoperire, senzaţia unei experienţe noi în locul unei reconstituiri în genul filmelor de epocă. [...] Wallace Stegner a scris un roman splendid, cu o cuprindere şi o bogăţie a detaliului rareori întâlnite în ficţiunea contemporană.The Atlantic Monthly

„Un roman excelent, pasionant şi matur. [...] La final, vieţile individuale seamănă foarte mult cu nişte fragmente de grohotiş care se rostogolesc de pe culmile stresului şi emoţiilor până când ajung în locul acela unde degringolada încetează şi-şi găsesc unghiul de repaus. Pentru a descrie acest proces atât de bine pe cât o face romanul de faţă este nevoie de o măiestrie ieşită din comun şi de o scriitură excepţională.“ San Francisco Examiner & Chronicle

Mar 2021
768
978-606-33-7152-3