Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 17,47┬álei

Reducere 65%

0,00 lei

17,47 lei
Citeste pe
Primele 15 zile, apoi 48 RON / luna (abonament Voxa nelimitat)
Cu siguran┼ú─â, Palmisano este un nume blestemat: r├ónd pe r├ónd, to┼úi b─ârba┼úii acestei familii din or─â┼čelul Bellorotondo, aflat ├«n sudul Italiei, mor ├«n Primul R─âzboi Mondial. To┼úi, p├ón─â la cel din urm─â, care se na┼čte dup─â ├«ncheierea r─âzboiului. Donata, cea care ├«l aduce pe lume, hot─âr─â┼čte s─â-┼či pun─â fiul la...

Cu siguran┼ú─â, Palmisano este un nume blestemat: r├ónd pe r├ónd, to┼úi b─ârba┼úii acestei familii din or─â┼čelul Bellorotondo, aflat ├«n sudul Italiei, mor ├«n Primul R─âzboi Mondial. To┼úi, p├ón─â la cel din urm─â, care se na┼čte dup─â ├«ncheierea r─âzboiului. Donata, cea care ├«l aduce pe lume, hot─âr─â┼čte s─â-┼či pun─â fiul la ad─âpost de blestem ├«ncredin┼ú├óndu-l veri┼čoarei sale, Francesca. Astfel, micul Vitantonio va fi considerat un Convertini, frate geam─ân al Giovannei, n─âscut─â la numai c├óteva ore distan┼ú─â. Lini┼čtea nu dureaz─â ├«ns─â dec├ót p├ón─â la izbucnirea celui de-al Doilea R─âzboi Mondial. ├Äl va ajunge, oare, din urm─â blestemul pe fiul secret al familiei Palmisano?

Pornind de la un fapt real descoperit de autor, romanul parcurge trei decenii din istoria unor a┼čez─âri din regiunea Puglia. Tradi┼úiile, credin┼úele, arhitectura, cultura ┼či gastronomia care le caracterizeaz─â sunt zugr─âvite ├«n detalii bogate, pitore┼čti. Peste acestea, apare adev─âratul blestem: fascismul care otr─âve┼čte rela┼úiile sociale ┼či de familie ┼či ororile r─âzboiului.

ÔÇ×Av├ónd fascismul ┼či cele dou─â r─âzboaie mondiale ├«n fundal, Blestemul familiei Palmisano zugr─âve┼čte o fresc─â a tumultuoasei Europe a secolului XX ┼či spune o dubl─â poveste despre destin ┼či despre emo┼úionanta putere pe care o poate avea dragostea, ating├ónd momentul dramatic culminant ├«n orele care urmeaz─â bombardamentului Germaniei asupra ora┼čului Bari ┼či exploziei unui vapor cu ├«nc─ârc─âtur─â toxic─â ├«n noaptea de 2 decembrie 1943. Aceasta este o saga de familie ├«n care protagoni┼čtii sunt femeile puternice (Donata, Francesca, Giovanna ┼či nonna Angela), precum ┼či t├ón─ârul Vitantonio, hot─âr├ót s─â-┼či revendice adev─ârata origine, f─âr─â a renun┼úa la convingerile sale.ÔÇť Rafel Nadal

ÔÇ×Familia este doar o poart─â de intrare ├«n alte aspecte ale realit─â┼úii, ale peisajului, ale cotidianului, ale sentimentelor personale sau colective, ale dragostei ┼či urii care uneori constituie motorul vie┼úii... Un roman bine scris, cu capitole scurte care imprim─â lecturii un ritm alert... O poveste excep┼úional─â ┼či o tehnic─â narativ─â excelent─â care urmeaz─â linia de ├«nalt─â calitate a romanelor lui Nadal.ÔÇť Eix Diari

384
127x197
978-606-33-7277-3