- 15%

-14.99%

Cei cinci purcelusi

Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 42,42┬álei

Estimare livrare: 02.02.2022

42,42 lei
Hercule Poirot trebuie s─â desc├ólceasc─â i╚Ťele unui caz de crim─â vechi de 16 ani. Atunci, Caroline Crale a fost condamnat─â la moarte pentru uciderea so╚Ťului s─âu, excentricul artist Amyas, totul fiind considerat o crim─â pasional─â. Acum ├«ns─â, Lucy, fiica r─âmas─â orfan─â, vrea s─â descopere ce s-a ├«nt├ómplat cu adev─ârat ├«n...

Hercule Poirot trebuie s─â desc├ólceasc─â i╚Ťele unui caz de crim─â vechi de 16 ani. Atunci, Caroline Crale a fost condamnat─â la moarte pentru uciderea so╚Ťului s─âu, excentricul artist Amyas, totul fiind considerat o crim─â pasional─â. Acum ├«ns─â, Lucy, fiica r─âmas─â orfan─â, vrea s─â descopere ce s-a ├«nt├ómplat cu adev─ârat ├«n ultimele clipe din via╚Ťa p─ârin╚Ťilor ei, conving├óndu-l pe Poirot s─â-i dea o m├ón─â de ajutor. ╚śi lucrurile sunt cu at├ót mai complicate cu c├ót exist─â nu unul, ci, de fapt, cinci posibili criminali.

SERIA ÔÇ×HERCULE POIROTÔÇť

AGATHA CHRISTIE este cunoscut─â ├«n ├«ntreaga lume drept ÔÇ×Regina CrimeiÔÇť. Hercule Poirot, cel mai celebru detectiv din romanele poli╚Ťiste de la Sherlock Holmes ├«ncoace, a fost creat pentru primul roman al Agathei Christie, Misterioasa afacere de la Styles. Poirot ╚Öi Miss Marple au devenit faimo╚Öi la nivel mondial ╚Öi au f─âcut subiectul multor filme realizate pentru marele ╚Öi micul ecran.

CEL MAI VÂNDUT SCRIITOR AL TUTUROR TIMPURILOR

PESTE 2 MILIARDE DE EXEMPLARE VÂNDUTE

CĂRȚI TRADUSE ÎN PESTE 100 DE LIMBI