- 55%

- 55%

-54.99%

Minus optsprezece grade

Autor: Stefan Ahnhem
Preț standard 49,90 lei Preț special 22,46 lei

O urmărire în mare viteză cu maşinile se încheie cu o tragedie, în timp ce una dintre maşini plonjează de pe cheiul din portul Helsingborg. Pe scaunul şoferului se află unul dintre cei mai importanţi oameni de afaceri din domeniul IT din Suedia. Primele indicii duc cu gândul la un accident, dar o...

O urmărire în mare viteză cu maşinile se încheie cu o tragedie, în timp ce una dintre maşini plonjează de pe cheiul din portul Helsingborg. Pe scaunul şoferului se află unul dintre cei mai importanţi oameni de afaceri din domeniul IT din Suedia. Primele indicii duc cu gândul la un accident, dar o examinare mai atentă a cadavrului arată că acesta a fost îngheţat. Mai ciudată însă este data morţii: cu două luni înainte de accidentul din port.

Au trecut doi ani de la evenimentele din Victimă fără chip. Fabian Risk a profitat de liniştea de la serviciu pentru a se concentra asupra familiei, în timp ce, peste strâmtoare, în Danemarca, Dunja Hougaard a îmbrăcat încă o dată uniforma, de această dată ca poliţist. Când o persoană fără adăpost este omorâtă în mod brutal în bătaie, Dunja nu se poate abţine şi începe o anchetă proprie. Curând, indiciile o poartă în Suedia şi la Helsingborg, unde Risk investighează cazul bizar al milionarului îngheţat.

„Mi-a plăcut Victimă fără chip, a doua carte din seria Fabian Risk a lui Ahnhem, şi m-am grăbit să cumpăr acest nou roman, a cărui acţiune are loc doi ani mai târziu. L-am citit într-un weekend. Dacă nu sunteţi deja fan al acestei serii extraordinare, începeţi cu Al nouălea mormânt şi citiţi toate cele trei cărţi la rând. Atmosfera este înfrigurată, iar intrigile grozave. Nu le veţi putea lăsa din mână.“ Globe and Mail, Canada

„Vă va bântui mult timp după ce aţi terminat de citit... Jos pălăria în faţa lui Ahnhem.“ Kirkus Reviews, SUA

Un thriller extrem de vizual, cu un ritm înfricoşător de alert.Dagens Nyheter, Suedia

„Stefan Ahnhem este la înălţimea colegilor săi scandinavi în ceea ce priveşte suspansul şi violenţa. Cu toate acestea, Fabian Risk, eroul său, este foarte uman... Rezultatul este o serie de romane extrem de captivante. Westdeutsche Zeitung, Germania

Sep 2019
608
978-606-33-4190-8
Dana-Ligia Ilin

Despre Stefan Ahnhem

Stefan Ahnhem

Stefan Ahnhem s-a născut în Helsingborg, Suedia, şi în prezent locuieşte în Stockholm.

Timp de mulţi ani a fost scenarist şi a lucrat, printre altele, la adaptarea pentru televiziune a seriei „Kurt Wallander“ a lui Henning Mankell. De asemenea, este membru al comitetului director al Uniunii Scriitorilor din Suedia.

A debutat cu romanul Victimă fără chip (Offer utan ansikte, 2014).