Misterioasa afacere de la Styles

Seria: 5972

Autor: Agatha Christie
39,90 lei 27,99 lei
Atunci când bogata ╚Öi despotica Emily Inglethorp este descoperit─â moart─â, într-o camer─â cu toate u╚Öile închise, nu lipsesc nici suspec╚Ťii, nici dovezile otr─âvirii cu stricnin─â. Poate c─â uciga╚Öul e mult mai tân─ârul so╚Ť ╚Öi proasp─âtul beneficiar al celui mai nou testament al doamnei Inglethorp, cu...

Atunci când bogata ╚Öi despotica Emily Inglethorp este descoperit─â moart─â, într-o camer─â cu toate u╚Öile închise, nu lipsesc nici suspec╚Ťii, nici dovezile otr─âvirii cu stricnin─â. Poate c─â uciga╚Öul e mult mai tân─ârul so╚Ť ╚Öi proasp─âtul beneficiar al celui mai nou testament al doamnei Inglethorp, cu atât mai mult cu cât, în mod straniu, acesta nu se str─âduie╚Öte prea mult s─â se disculpe, ba chiar pare c─â ar vrea s─â fie adus cât mai curând în fa╚Ťa judec─âtorului. Sau poate unul dintre fiii vitregi ai acesteia ori Cynthia, protejata b─âtrânei.

Poirot, genialul detectiv belgian refugiat în Anglia din cauza Primului R─âzboi Mondial, este adus de prietenul s─âu Hastings s─â dea o mân─â de ajutor la elucidarea crimei.

AGATHA CHRISTIE este cunoscut─â în întreaga lume drept "Regina Crimei”. Hercule Poirot, cel mai celebru detectiv din romanele poli╚Ťiste de la Sherock Holmes încoace, a fost creat pentru primul roman al Agathei Christie, Misterioasa afacere de la Styles. Poirot ╚Öi Miss Marple au devenit faimo╚Öi la nivel mondial ╚Öi au f─âcut subiectul multor filme realizate pentru marele ╚Öi micul ecran.

Aug 2019
304
978-606-33-4019-2