- 45%

-44.99%

Parteneri contra crimei

Pre╚Ť standard 34,90┬álei Pre╚Ť special 19,20┬álei

Reducere 45%

19,20 lei
Tommy ┼či Tuppence, detectivii spirituali ┼či inteligen┼úi care dezleag─â orice mister, se cam plictisesc. Viseaz─â la aventuri palpitante ┼či de aceea nu ezit─â s─â accepte pro┬ş punerea ┼čefului serviciilor speciale de aprelua Agen┼úia Interna┼úional─â de Detectivi Blunt, ca acoperire pentru a-i prinde pe capii unei re┼úele. S─â...
Tommy ┼či Tuppence, detectivii spirituali ┼či inteligen┼úi care dezleag─â orice mister, se cam plictisesc. Viseaz─â la aventuri palpitante ┼či de aceea nu ezit─â s─â accepte pro┬ş punerea ┼čefului serviciilor speciale de aprelua Agen┼úia Interna┼úional─â de Detectivi Blunt, ca acoperire pentru a-i prinde pe capii unei re┼úele. S─â dema┼čte spioni ┼či otr─âvitori, s─â demonteze false alibiuri ┼či s─â le pun─â be┼úe ├«n roate r─âuf─âc─âtorilor ... ei se pricep la toate! De altfel, ┼čtiu pe de rost trucurile celor mai buni detec┬ştivi din toate timpurile ┼či abia a┼čteapt─â s─â le pun─â ├«n aplicare. Este punctul de plecare al unor aventuri pe┬ş riculoase, din care simpaticul cuplu va reu┼či mereu s─â scape cu bine.
Oct 2020
352
978-606-33-6640-6