- 50%

- 50%

-50%

Triunghiul etern

Pre╚Ť standard 34,90┬álei Pre╚Ť special 17,45┬álei

Estimare livrare: 29.09.2021

├Än aceast─â colec╚Ťie de patru povestiri, Agatha Christie ├«l provoac─â pe excentricul detectiv belgian la o adev─ârat─â medita╚Ťie asupra unor crime neobi╚Önuite, cu sinucideri, jafuri, testamente ciudate ╚Öi blesteme. Pentru poli╚Ťi╚Öti, totul este clar, pentru Hercule Poirot, nimic nu este at├ót de simplu pe c├ót pare. Poate c─â...

├Än aceast─â colec╚Ťie de patru povestiri, Agatha Christie ├«l provoac─â pe excentricul detectiv belgian la o adev─ârat─â medita╚Ťie asupra unor crime neobi╚Önuite, cu sinucideri, jafuri, testamente ciudate ╚Öi blesteme. Pentru poli╚Ťi╚Öti, totul este clar, pentru Hercule Poirot, nimic nu este at├ót de simplu pe c├ót pare. Poate c─â exist─â o noapte perfect─â pentru crim─â, dar, exist─â oare ╚Öi crima perfect─â?

Printre focuri de artificii, decoruri luxoase, femei interesante cu preocup─âri deloc banale, gentlemeni rasa╚Ťi, cu averi impresionante, ╚Öi tineri mondeni, m├óna╚Ťi de pasiuni ╚Öi ambi╚Ťii, ÔÇ×nesuferitulÔÇť detectiv Hercule Poirot, interesat, ca ├«ntotdeauna, de natura uman─â, are de deslu╚Öit pove╚Öti ├«nc├ólcite, dar nu se d─â b─âtut niciodat─â.

Mar 2021
368
978-606-33-7213-1