Devoratoarea de pacate

Autor: Megan Campisi
76% of 100
Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 27,45┬álei

Reducere 45%

Estimare livrare: 02.11.2021

Anglia secolului al XVI-lea. Datoria unei devoratoare de păcate este să ia păcatele muribunzilor asupra ei și să le poarte cu sine până-n mormânt. Ea trebuie să asculte confesiunile acestora și să le devoreze păcatele, într-un ritual funerar complex, în care tuturor păcatelor, mai mici sau mai mari, le corespund anumite...

Anglia secolului al XVI-lea. Datoria unei devoratoare de p─âcate este s─â ia p─âcatele muribunzilor asupra ei ╚Öi s─â le poarte cu sine p├ón─â-n morm├ónt. Ea trebuie s─â asculte confesiunile acestora ╚Öi s─â le devoreze p─âcatele, ├«ntr-un ritual funerar complex, ├«n care tuturor p─âcatelor, mai mici sau mai mari, le corespund anumite bucate. ├Äntinat─â de p─âcatele altora, devoratoarea este evitat─â de to╚Ťi ╚Öi redus─â la t─âcere, tr─âind izolat─â la periferia ora╚Öului.

May Owens este o copil─â orfan─â, ├«n v├órst─â de paisprezece ani, a c─ârei principal─â preocupare este procurarea hranei de zi cu zi. Arestat─â pentru c─â a furat o p├óine, ea este condamnat─â s─â devin─â devoratoare de p─âcate. Este o sentin╚Ť─â nimicitoare, care ├«i schimb─â peste noapte ├«ntreaga via╚Ť─â, dar ├«i deschide totodat─â multe u╚Öi. ╚śi atunci c├ónd dou─â dintre doamnele de la curtea reginei se ├«mboln─âvesc grav, May le ascult─â confesiunile pe patul de moarte ╚Öi ├«ncepe s─â cerceteze un zvon teribil, abia ╚Öoptit pe coridoarele palatului.

Romanul Devoratoarea de p─âcate este o poveste captivant─â despre tr─âdare, putere, destinul femeii ╚Öi strania libertate pe care ╚Ťi-o poate oferi statutul de paria al societ─â╚Ťii ÔÇô c─âci, a╚Öa cum va afla May, s─â fii un nimeni schimb─â uneori totul...

ÔÇ×Un debut r─âsun─âtor, impresionant... Imaginea tulbur─âtoare a nedrept─â╚Ťii, pictat─â de Campisi, este consolidat─â de inteligen╚Ťa, frustrarea ╚Öi suferin╚Ťa lui May. Romanul acesta fascinant este un adev─ârat deliciu pentru adep╚Ťii prozei feministe speculative.ÔÇť Publishers Weekly

ÔÇ×Un roman care aminte╚Öte foarte mult de Povestea slujitoarei. ├Än acest sens, transcende originile sale istorice, pentru a ne oferi o eroin─â modern─â. De o imagina╚Ťie debordant─â ╚Öi uimitor de contemporan.ÔÇť Kirkus Reviews

ÔÇ×O carte captivant─â ╚Öi ├«ntunecat─â, care prive╚Öte distopic trecutul, dintr-o perspectiv─â tulbur─âtor de contemporan─â.ÔÇť Emma Donoghue

ÔÇ×Campisi contureaz─â o poveste a datinilor str─âvechi, a supersti╚Ťiilor sumbre ╚Öi a puterii feminine... Recomand acest debut, un amestec original de mister ╚Öi istorie alternativ─â, pentru admiratorii thrillerelor medievale, cu nuan╚Ťe folclorice ale lui Karen Maitland ╚Öi cei ai romanului A fost odat─â un r├óu de Diane Setterfield.ÔÇť Booklist

ÔÇ×Devoratoarea de p─âcate este o surpriz─â ├«nc├ónt─âtoare ÔÇô Megan Campisi se folose╚Öte de istoria nedrept─â╚Ťii patriarhale pentru a crea o poveste cu tematic─â feminist─â, bine documentat─â, despre abunden╚Ťa nesperat─â, judecat─â, intelect ╚Öi supravie╚Ťuirea feroce.ÔÇť Maria Dahvana Headley

ÔÇ×├Änt├ólnim o combina╚Ťie ├«ntre Numele trandafirului ╚Öi Wolf Hall ├«n acest roman str─âlucitor, fascinant. Megan Campisi invoc─â o versiune deformat─â, dar absolut delicioas─â, a Angliei secolului al XVI-lea: Anglia dinastiei Tudorilor, v─âzut─â printr-o oglind─â distorsionat─â. Eroina, o t├ón─âr─â fat─â transformat─â brutal ├«ntr-o paria a societ─â╚Ťii, este conturat─â cu ingeniozitate ╚Öi un realism tulbur─âtor. Megan Campisi a creat o poveste sumbr─â, intens─â, plin─â de umor, personaje de neuitat ╚Öi mistere ad├ónci. ├Ä╚Ťi vr─âje╚Öte mintea ╚Öi sufletul deopotriv─â, de la prima p├ón─â la ultima pagin─â.ÔÇť Jennie Melamed

ÔÇ×Bogat ├«n detalii imaginative ╚Öi istorice, romanul Devoratoarea de p─âcate prezint─â o poveste cu mistere, cu orori, dar, mai presus de orice, povestea unei femei care ├«╚Öi redob├ónde╚Öte puterea. Mi-a pl─âcut de la un cap─ât la altul.ÔÇť Christina Dalcher

ÔÇ×Devoratoarea de p─âcate de Megan Campisi: o poveste distopic─â despre o fat─â din Anglia secolului al XVI-lea, condamnat─â s─â devin─â o devoratoare de p─âcate, o femeie care nu poate fi atins─â, care nu poate vorbi ╚Öi a c─ârei datorie este s─â asculte confesiunile muribunzilor ╚Öi s─â m─ân├ónce alimentele care simbolizeaz─â p─âcatele lor, pentru ca sufletele acestora s─â poat─â ajunge ├«n rai. G├óndi╚Ťi-v─â la o combina╚Ťie ├«ntre Margaret Atwood ╚Öi Umberto Eco, rezultatul fiind o lectur─â incredibil─â.ÔÇť Palm Beach Post

MEGAN CAMPISI a absolvit Universitatea Yale ╚Öi are un masterat de la ├ëcole Internationale de Th├ę├ótre Jacques Lecoq din Paris. A primit premiile French Alfa ╚Öi ADAMI pentru dramaturgie, iar piesele sale au fost puse ├«n scen─â cu succes ├«n Fran╚Ťa, China ╚Öi Statele Unite. ├Än 2019 a primit o burs─â de excelen╚Ť─â Fulbright pentru a ╚Ťine cursuri de dramaturgie la teatrul Tatbikat din Turcia. Devoratoarea de p─âcate (Sin Eater, 2020) marcheaz─â debutul ei ca romancier─â. Locuie╚Öte ├«n Brooklyn, New York, ├«mpreun─â cu familia.

May 2020
336
978-606-33-5639-1