-20%

Epoca viciului

Autor: Deepti Kapoor
Epoca viciului

Pre╚Ť standard 79,99┬álei Pre╚Ť special 63,99┬álei

Estimare livrare: 24.03.2023

Aceasta este epoca viciului, ├«n care banii, pl─âcerea ╚Öi puterea ├«nseamn─â totul, iar rela╚Ťiile de familie care formeaz─â leg─âturi str├ónse ├«ntre oameni pot s─â ╚Öi ucid─â. New Delhi, ora 3 diminea╚Ťa. Un Mercedes care circul─â cu vitez─â foarte mare intr─â pe trotuar ╚Öi, ├«ntr-o clipit─â, secer─â cinci persoane. Este o...

Aceasta este epoca viciului, ├«n care banii, pl─âcerea ╚Öi puterea ├«nseamn─â totul, iar rela╚Ťiile de familie care formeaz─â leg─âturi str├ónse ├«ntre oameni pot s─â ╚Öi ucid─â.

New Delhi, ora 3 diminea╚Ťa. Un Mercedes care circul─â cu vitez─â foarte mare intr─â pe trotuar ╚Öi, ├«ntr-o clipit─â, secer─â cinci persoane. Este o ma╚Öin─â de bog─âtan, dar, c├ónd se risipe╚Öte confuzia, nu e nici un bog─âtan acolo, ci doar un servitor ╚Öocat care nu poate explica m─âcelul.

Epoca viciului este un roman spectaculos, trepidant, av├ónd ├«n centru avu╚Ťia seduc─âtoare, corup╚Ťia stupefiant─â ╚Öi violen╚Ťa ├«nsetat─â de s├ónge ale familiei Wadia ÔÇô iubit─â de unii, detestat─â de al╚Ťii, temut─â de to╚Ťi. Pe fundalul re╚Öedin╚Ťelor luxoase, petrecerilor extravagante, afacerilor rapace ╚Öi influen╚Ťei politice calculate, trei vie╚Ťi ajung s─â se interconecteze periculos: Ajay este servitorul competent, n─âscut ├«n s─âr─âcie, care urc─â ├«n ierarhia familiei, Sunny este mo╚Ötenitorul playboy care viseaz─â s─â-╚Öi dep─â╚Öeasc─â tat─âl cu orice pre╚Ť, iar Neda este jurnalista curioas─â prins─â ├«ntre moralitate ╚Öi dorin╚Ť─â. ├Äntr-o lume alimentat─â de pl─âcere, l─âcomie, dorin╚Ť─â, violen╚Ť─â ╚Öi r─âzbunare, leg─âturile dintre aceste personaje vor deveni o cale de evadare sau declan╚Öatorul altor distrugeri?

├Än p─âr╚Ťi egale thriller poli╚Ťist ╚Öi saga de familie, Epoca viciului este un roman ame╚Ťitor despre gangsteri ╚Öi aman╚Ťi, despre false prietenii, despre iubiri interzise ╚Öi despre consecin╚Ťele corup╚Ťiei. Un roman care d─â dependen╚Ť─â, de o calitate literar─â irepro╚Öabil─â.

ÔÇ×Kapoor ne antreneaz─â ├«ntr-o curs─â ame╚Ťitoare. ├Äntre╚Ťes├ónd trei pove╚Öti de via╚Ť─â, a lui Ajay, a Nedei ╚Öi a lui Sunny, acest roman frenetic ╚Öi plin de culoare eviden╚Ťiaz─â noua ordine global─â, f─âurit─â de capitalism, ├«n care boga╚Ťii ├«nving ├«ntotdeauna... Dar, a╚Öa cum o demonstreaz─â aceast─â poveste captivant─â, p├ón─â ╚Öi cei mai slabi merit─â o ultim─â f─âr├óm─â de demnitate.ÔÇť Booklist

ÔÇ×Cinematic... Un thriller somptuos, plasat la New Delhi, care str─âbate cu precizie de funambul linia dintre fic╚Ťiunea comercial─â ╚Öi cea literar─â... Cartea are ecouri din Na╚Öul lui Mario Puzo ╚Öi din Vagabondul milionar al lui Vikas Swarup... E u╚Öor de ├«n╚Ťeles de ce a atras at├óta aten╚Ťie. Kapoor este o povestitoare ├«nn─âscut─â.ÔÇť The New York Times

ÔÇ×├Än portretul nemilos pe care-l face Kapoor Indiei de la ├«nceputul secolului XXI, personajele conturate cu migal─â fac eforturi uria╚Öe s─â scape din lan╚Ťurile cu care s-au n─âscut... Aceast─â poveste violent─â ╚Öi amar─â are efectul unui drog; ar fi u╚Öor s-o devorezi dintr-o ├«nghi╚Ťitur─â, dar merit─â savurat─â pe ├«ndelete de dragul lucidit─â╚Ťii cu care unul dintre personaje, Neda, abordeaz─â ┬źera destr─âm─ârii, epoca viciului┬╗. Talentul autoarei este impresionant, pe m─âsura anvergurii subiectului.ÔÇť Publishers Weekly

ÔÇ×Uluitor... Zile ├«ntregi am fost sf├ó╚Öiat ├«ntre dorin╚Ťa de a devora Epoca viciului dintr-o ├«nghi╚Ťitur─â ╚Öi cea de a ra╚Ťionaliza capitolele, astfel ├«nc├ót s─â dureze c├ót mai mult. ├Än fine eliberat de atrac╚Ťia irezistibil─â a c─âr╚Ťii, acum tot ce vreau este s─â-i v─âd pe al╚Ťii cuceri╚Ťi de ea... Este unul dintre rarele cazuri ├«n care o carte se ridic─â la nivelul publicit─â╚Ťii uria╚Öe care i-a ├«nso╚Ťit lansarea.ÔÇť The Washington Post

ÔÇ×Problemele vinov─â╚Ťiei, complicit─â╚Ťii, idealismului ╚Öi deziluziilor apar ├«n prim-plan pe m─âsur─â ce nara╚Ťiunea se mut─â ├«n mediul str─âlucitor al penthouse-urilor ╚Öi re╚Öedin╚Ťelor rurale fortificate... Cu o u╚Öurin╚Ť─â excep╚Ťional─â, doamna Kapoor schimb─â decorul de la pie╚Ťele din Delhi la ├«nchisori, de la p─âdurile vaste de la grani╚Ťa cu Nepalul la plajele din Goa, ╚Öi este la fel de ├«n largul ei c├ónd scrie despre servitori, politicieni ╚Öi asasini...ÔÇť Wall Street Journal

ÔÇ×Aceast─â carte fenomenal─â, ╚Öocant─â, incredibil─â, brutal─â, tandr─â, emo╚Ťionant─â este una dintre cele mai bune pe care le-am citit.ÔÇť Marlon James, autorul bestsellerului Scurt─â istorie a ╚Öapte crime, c├ó╚Ötig─âtor al Premiului Man Booker

DEEPTI KAPOOR a crescut ├«n nordul Indiei ╚Öi a lucrat c├ó╚Ťiva ani ca jurnalist─â ├«n New Delhi. A publicat dou─â romane, A Bad Character (2015) ╚Öi Epoca viciului (Age of Vice, 2023). ├Än prezent locuie╚Öte ├«n Portugalia cu so╚Ťul ei.

Data apari╚Ťiei:
Mar 2023
656