-64.99%

Malorie

Autor: Josh Malerman
Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 17,47┬álei

Reducere 65%

Estimare livrare: 09.08.2021

La doisprezece ani dup─â ce Malorie ┼či-a g─âsit salvarea fugind pe r├óu, ├«mpreun─â cu cei doi copii ai s─âi, benti┼úa pe care fiecare dintre ei o poart─â la ochi r─âm├óne singura barier─â ├«ntre ra┼úiune ┼či nebunie. E de ajuns o simpl─â privire aruncat─â uneia dintre creaturile care b├óntuie lumea, pentru a ├«mpinge pe oricine la...

La doisprezece ani dup─â ce Malorie ┼či-a g─âsit salvarea fugind pe r├óu, ├«mpreun─â cu cei doi copii ai s─âi, benti┼úa pe care fiecare dintre ei o poart─â la ochi r─âm├óne singura barier─â ├«ntre ra┼úiune ┼či nebunie. E de ajuns o simpl─â privire aruncat─â uneia dintre creaturile care b├óntuie lumea, pentru a ├«mpinge pe oricine la fapte de o violen┼ú─â extrem─â. ┼×i nu exist─â ├«nc─â nici o explica┼úie. Nici o solu┼úie.

Tot ce poate face Malorie e s─â supravie┼úuiasc─â ÔÇô ┼či s─â se asigure c─â ┼či copiii ei, ajun┼či la v├órsta adolescen┼úei, respect─â ├«ntocmai regulile supravie┼úuirii. Nu v─â lenevi┼úi, le spune ea. Nu v─â scoate┼úi benti┼úa. ┼×I NU PRIVI┼óI.

Dar apoi primesc o veste ce pare de necrezut. ┼×i, odat─â cu ea, pentru prima oar─â dup─â mult─â vreme, Malorie ├«┼či ├«ng─âduie o mic─â speran┼ú─â. Ni┼čte persoane foarte dragi, despre care credea c─â au murit cu mult timp ├«n urm─â, ar putea fi ├«nc─â ├«n via┼ú─â.

Ca s─â-┼či recapete existen┼úa, Malorie trebuie s─â se av├ónte din nou ├«ntr-o lume plin─â de primejdii necunoscute ÔÇô ┼či s─â ri┼čte ├«nc─â o dat─â vie┼úile copiilor ei. C─âci Malorie nu se teme numai de creaturi, ci ┼či de oamenii care pretind c─â le-ar fi capturat, de inven┼úiile monstruoase ┼či de ideile noi ┼či periculoase, precum ┼či de zvonurile potrivit c─ârora creaturile ar fi devenit ├«nc─â ┼či mai ├«nfrico┼č─âtoare.

ÔÇ×Malorie este continuarea ├«ndelung a┼čteptat─â a bestsellerului Bird Box. Orbe┼čte ┼či e chiar mai bun─â dec├ót prima carte. Un roman ├«nc├ónt─âtor de sumbru, tulbur─âtor ┼či fascinant deopotriv─â, pe care l-am citit pe ner─âsuflate. Una dintre cele mai bune pove┼čti horror publicate ├«n ultimii ani.ÔÇť Daily Express

ÔÇ×Un thriller intens, supranatural, care te ┼úine cu sufletul la gur─â... Josh Malerman evoc─â cu m─âiestrie orori apocaliptice prin intermediul eufemismului ┼či al sugestiei, ├«n timp ce ├«nlesne┼čte suspendarea ne├«ncrederii prin caracteriz─ârile nuan┼úate ┼či construc┼úia minu┼úioas─â a universului narativ. O continuare de excep┼úie a bestsellerului Bird Box. Orbe┼čte.ÔÇť Publishers Weekly

ÔÇ×Nara┼úiunea lui Malerman se ridic─â la ├«n─âl┼úimea suspansului ┼či a r─âsturn─ârilor de situa┼úie din Bird Box. Orbe┼čte, iar c├ónd vor l─âsa din m├ón─â aceast─â carte, cititorii vor fi destul de tulbura┼úi. Popularitatea romanului anterior ┼či ubicuitatea ecraniz─ârii de la Netflix garanteaz─â c─â aceast─â nou─â incursiune excep┼úional─â ├«n lumea mon┼čtrilor ┼či a nebuniei va fi la mare c─âutare.ÔÇť Booklist

ÔÇ×┼×ti┼úi cum e atunci c├ónd ├«ncepi s─â urm─âre┼čti un nou serial pe Netflix ┼či ├«┼úi spui c─â ┬źo s─â m─â uit doar la un episod┬╗, dar zece ore mai t├órziu ai terminat deja de v─âzut un ├«ntreg sezon, pentru c─â povestea e at├ót de captivant─â, de la ├«nceput ┼či p├ón─â la sf├ór┼čit? Iat─â ┼či echivalentul literar al experien┼úei respective. Nu doar c─â am citit aceast─â carte pe ner─âsuflate, dar m─â b├óntuie ┼či acum, ├«mi aprinde imagina┼úia chiar ├«n timp ce scriu aceste r├ónduri.ÔÇť Jamie Ford

ÔÇ×Nu-mi amintesc c├ónd a trebuit ultima oar─â s─â las o carte din m├ón─â fiindc─â era prea intens─â. ┼×i asta doar la jum─âtatea cursei. Odat─â ce Malerman a ap─âsat pedala de accelera┼úie, s─â te ┼úii bine, pentru c─â nu va mai ├«ncetini p├ón─â la fini┼č. Malorie e un thriller fascinant, care se va juca cu nervii t─âi ┼či ├«┼úi va face inima s─â tresar─â. Absolut genial.ÔÇť Philip Fracassi

ÔÇ×Un roman str─âlucit, incredibil de captivant... ├Ämpinge tensiunea ┼či teroarea p├ón─â la limita suportabilit─â┼úii ┼či dincolo de ea.ÔÇť Daily Mail

ÔÇ×Aceast─â continuare este mai intens─â ┼či mai tulbur─âtoare dec├ót romanul ini┼úial, cu o profunzime care cre┼čte miza.ÔÇť Riley Sager

ÔÇ×Malerman [...] ne ┼úine permanent ├«n priz─â datorit─â modului superb ┼či ne├«ndur─âtor ├«n care ├«┼či a┼čterne povestea, pe care o impregneaz─â cu un lirism aparte.ÔÇť Kirkus Reviews

JOSH MALERMAN este un romancier american ┼či unul dintre cei doi soli┼čti/compozitori ai trupei rock The High Strung. A devenit cunoscut odat─â cu apari┼úia romanului Bird Box. Orbe┼čte (Bird Box, 2014), carte ecranizat─â ├«ntr-un film Netflix. Malorie (2020) continu─â periplul eroinei principale ┼či al copiilor ei prin lumea cea nou─â, dominat─â de creaturi ├«nfrico┼č─âtoare. Celelalte romane ale lui Josh Malerman sunt Black Mad Wheel (2017), Goblin (2017), Unbury Carol (2018), On This, The Day of the Pig (2018), Inspec┼úie (Inspection, 2019) ┼či CarpenterÔÇÖs Farm (2020).

Oct 2020
130x20
352