- 40%

- 40%

Misterioasa afacere de la Styles

Preț standard 39,90 lei Preț special 23,94 lei

Reducere 40%

Atunci când bogata și despotica Emily Inglethorp este descoperită moartă, într-o cameră cu toate ușile închise, nu lipsesc nici suspecții, nici dovezile otrăvirii cu stricnină. Poate că ucigașul e mult mai tânărul soț și proaspătul beneficiar al celui mai nou testament al doamnei Inglethorp, cu...

Atunci când bogata și despotica Emily Inglethorp este descoperită moartă, într-o cameră cu toate ușile închise, nu lipsesc nici suspecții, nici dovezile otrăvirii cu stricnină. Poate că ucigașul e mult mai tânărul soț și proaspătul beneficiar al celui mai nou testament al doamnei Inglethorp, cu atât mai mult cu cât, în mod straniu, acesta nu se străduiește prea mult să se disculpe, ba chiar pare că ar vrea să fie adus cât mai curând în fața judecătorului. Sau poate unul dintre fiii vitregi ai acesteia ori Cynthia, protejata bătrânei.

Poirot, genialul detectiv belgian refugiat în Anglia din cauza Primului Război Mondial, este adus de prietenul său Hastings să dea o mână de ajutor la elucidarea crimei.

AGATHA CHRISTIE este cunoscută în întreaga lume drept "Regina Crimei”. Hercule Poirot, cel mai celebru detectiv din romanele polițiste de la Sherock Holmes încoace, a fost creat pentru primul roman al Agathei Christie, Misterioasa afacere de la Styles. Poirot și Miss Marple au devenit faimoși la nivel mondial și au făcut subiectul multor filme realizate pentru marele și micul ecran.

Aug 2019
304
978-606-33-4019-2
Iordana Ferenț și Ștefan Ferenț

Cunoscută în întreaga lume drept „Regina crimei“, Agatha Christie este cel mai bine vândut autor al tuturor timpurilor, cărțile sale fiind traduse în peste 100 de limbi și vândute în peste 2 miliarde de exemplare. A scris 80 de romane polițiste şi volume de povestiri, 19 piese de teatru (dintre care Cursa de şoareci este cea mai longevivă din istorie) şi şase romane publicate sub pseudonimul Mary Westmacott.

Celebrul Hercule Poirot – cel mai cunoscut detectiv de la Sherlock Holmes – apare încă din primul roman al Agathei Christie, Misterioasa afacere de la Styles. Poirot şi Miss Marple, bine-cunoscutul personaj imaginat de scriitoare, au devenit faimoşi la nivel mondial şi au făcut subiectul multor filme realizate pentru marele şi micul ecran.

Seria de cărți Agatha Christie a fost tradusă în limba română la Editura Litera.