Sun Tzu și arta afacerilor

39,90 lei 27,99 lei
lipsă stoc
Scrie o recenzie
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account
Nota ta:
CUM SĂ APLICĂM CU SUCCES ÎN AFACERI STRATEGIILE DIN ARTA RĂZBOIULUI Acum peste două mii de ani, faimosul general chinez Sun Tzu a scris lucrarea clasică de strategie militară Arta războiului, pentru a transmite mai departe înțelepciunea dobândită în anii de bătălii. Iar pentru că domeniul afacerilor, ca și războiul,...

CUM SĂ APLICĂM CU SUCCES ÎN AFACERI STRATEGIILE DIN ARTA RĂZBOIULUI

Acum peste două mii de ani, faimosul general chinez Sun Tzu a scris lucrarea clasică de strategie militară Arta războiului, pentru a transmite mai departe înțelepciunea dobândită în anii de bătălii. Iar pentru că domeniul afacerilor, ca și războiul, este unul dinamic, cu ritm alert și impune folosirea eficientă a unor resurse limitate, directorii moderni de organizații au de câștigat dacă știu cum să valorifice învățăturile lui Sun Tzu.

Pornind de la exemplele reale ale unor firme precum General Electric, Microsoft, AT&T, BMW, Southwest Airlines, FedEx, Mark R. McNeilly ne arată cum pot fi adaptate cu succes principiile militare la lumea corporatistă de astăzi, ca să evităm capcanele managementului și să obținem avantaj competitiv pe termen lung:

- Câștigă totul fără luptă

- Evită punctele forte, atacă punctele slabe

- Inducere în eroare și cunoaștere anticipate

- Viteză și pregătire

- Modelează-ți oponentul

- Leadership bazat pe caracter

 

Mark R. McNeilly este lector universitar la Universitatea statului Carolina de Nord, Chapel Hill, unde predă marketing. A fost invitat la emisiuni despre strategie de la BBC, C-SPAN, CNBC, Business News Network, Voice of America. A apărut ca analist invitat în programul special despre arta războiului a lui Sun Tzu de pe canalul History Channel, în 2009. A susținut prezentări despre Sun Tzu și strategie la companii precum IBM, Royal Bank of Scotland, Society of Competitive Intelligence Professionals. A fost director de marketing și a lucrat timp de 30 de ani la IBM și Lenovo, având experiență în strategie, marketing și management.

Citeste mai mult > Citeste mai putin >
Data apariției:
Nov 2016
Tip copertă:
Broșată
Format:
140x200
Nr. pagini:
352
ISBN:
978-606-33-0947-2
CUM SĂ APLICĂM CU SUCCES ÎN AFACERI STRATEGIILE DIN ARTA RĂZBOIULUI Acum peste două mii de ani, faimosul general chinez Sun Tzu a scris lucrarea clasică de strategie militară Arta războiului, pentru a transmite mai departe înțelepciunea dobândită în anii de bătălii. Iar pentru că domeniul afacerilor, ca și războiul,...

CUM SĂ APLICĂM CU SUCCES ÎN AFACERI STRATEGIILE DIN ARTA RĂZBOIULUI

Acum peste două mii de ani, faimosul general chinez Sun Tzu a scris lucrarea clasică de strategie militară Arta războiului, pentru a transmite mai departe înțelepciunea dobândită în anii de bătălii. Iar pentru că domeniul afacerilor, ca și războiul, este unul dinamic, cu ritm alert și impune folosirea eficientă a unor resurse limitate, directorii moderni de organizații au de câștigat dacă știu cum să valorifice învățăturile lui Sun Tzu.

Pornind de la exemplele reale ale unor firme precum General Electric, Microsoft, AT&T, BMW, Southwest Airlines, FedEx, Mark R. McNeilly ne arată cum pot fi adaptate cu succes principiile militare la lumea corporatistă de astăzi, ca să evităm capcanele managementului și să obținem avantaj competitiv pe termen lung:

- Câștigă totul fără luptă

- Evită punctele forte, atacă punctele slabe

- Inducere în eroare și cunoaștere anticipate

- Viteză și pregătire

- Modelează-ți oponentul

- Leadership bazat pe caracter

 

Mark R. McNeilly este lector universitar la Universitatea statului Carolina de Nord, Chapel Hill, unde predă marketing. A fost invitat la emisiuni despre strategie de la BBC, C-SPAN, CNBC, Business News Network, Voice of America. A apărut ca analist invitat în programul special despre arta războiului a lui Sun Tzu de pe canalul History Channel, în 2009. A susținut prezentări despre Sun Tzu și strategie la companii precum IBM, Royal Bank of Scotland, Society of Competitive Intelligence Professionals. A fost director de marketing și a lucrat timp de 30 de ani la IBM și Lenovo, având experiență în strategie, marketing și management.

Citeste mai mult > Citeste mai putin >
Din aceeasi categorie Vezi toate