Homo Sapiens. O istorie plina de speranta

89% of 100
Pre╚Ť standard 59,90┬álei Pre╚Ť special 32,95┬álei

Reducere 45%

41,99 lei

Estimare livrare: 01.10.2021

BESTSELLER SUNDAY TIMES CARTE RECOMANDAT─é DE GUARDIAN, TIMES, DAILY TELEGRAPH ╚śI FINANCIAL TIMES ┬á Exist─â o convingere care une╚Öte st├ónga ╚Öi dreapta, psihologii ╚Öi filosofii, scriitorii ╚Öi istoricii. Se afl─â ├«n spatele titlurilor de ╚Ötiri ╚Öi a legilor care ne conduc via╚Ťa. De la Machiavelli la Hobbes, de la Freud la...

BESTSELLER SUNDAY TIMES

CARTE RECOMANDAT─é DE GUARDIAN, TIMES, DAILY TELEGRAPH ╚śI FINANCIAL TIMES

Exist─â o convingere care une╚Öte st├ónga ╚Öi dreapta, psihologii ╚Öi filosofii, scriitorii ╚Öi istoricii. Se afl─â ├«n spatele titlurilor de ╚Ötiri ╚Öi a legilor care ne conduc via╚Ťa. De la Machiavelli la Hobbes, de la Freud la Dawkins, r─âd─âcinile acestei convingeri sunt ad├ónc ├«ngropate ├«n g├óndirea occidental─â. Oamenii, am fost cu to╚Ťii ├«nv─â╚Ťa╚Ťi, sunt prin natura lor egoi╚Öti ╚Öi condu╚Öi de propriul interes.

Homo Sapiens aduce un nou argument: c─â este realist, dar ╚Öi revolu╚Ťionar, s─â presupunem c─â oamenii sunt buni. Instinctul de a coopera mai degrab─â dec├ót de a concura, de a avea ├«ncredere mai degrab─â dec├ót de a nu se ├«ncrede, are o baz─â evolu╚Ťionist─â, care merge ├«napoi p├ón─â la Homo sapiens. Dac─â g├óndim cel mai r─âu despre al╚Ťii, scoatem la lumin─â ce e mai r─âu ╚Öi ├«n politica ╚Öi economia noastr─â.

├Än aceast─â carte pe cale de a deveni extrem de important─â, autorul de bestselleruri interna╚Ťionale Rutger Bregman folose╚Öte unele dintre cele mai cunoscute studii ╚Öi evenimente din lume ╚Öi le repune ├«n context, oferind o nou─â perspectiv─â asupra ultimilor 200 000 de ani de istorie a omenirii. De la adev─âratul ├Ämp─ârat al mu╚Ötelor la Blitz, de la o ferm─â de vulpi siberiene la o faimoas─â crim─â din New York, de la ma╚Öina de administrat ╚Öocuri a lui Stanley Milgram de la Yale la experimentul din ├«nchisoare al celor de la Stanford, Bregman ne arat─â modul ├«n care ├«ncrederea ├«n bun─âtatea ╚Öi altruismul umane poate constitui un nou fel de a g├óndi ÔÇô ╚Öi de a ac╚Ťiona, ca baz─â pentru a ajunge la adev─ârata schimbare ├«n societatea noastr─â.

Este momentul unei noi viziuni asupra naturii umane.

ÔÇ×Cum s─â c├ó╚Ötigi prieteni ╚Öi s─â salvezi umanitatea.ÔÇť Literary Review

ÔÇ×Aceasta este cartea de care avem nevoie acum.ÔÇť Daily Telegraph

ÔÇ×Las─â la o parte ziarul pentru o clip─â ╚Öi cite╚Öte aceast─â carte.ÔÇť Barry Schwartz, psiholog

ÔÇ×Un istoric optimist care cerne trecutul pentru a dovedi c─â omenirea ar putea s─â nu fie at├ót de rea... O lectur─â superb─â ÔÇô proasp─ât─â, accesibil─â ╚Öi plin─â de pove╚Öti minunate.ÔÇť Sunday Times

ÔÇ×Aceasta este cartea de care avem nevoie acum... Antrenant─â, optimist─â... Dac─â Bregman are dreptate, aceast─â carte poate transforma lumea ├«ntr-un loc mai bun.ÔÇť Telegraph

ÔÇ×Plin─â de pove╚Öti impresionante despre bun─âtatea uman─â... Cartea lui Bregman este o lectur─â captivant─â ╚Öi reprezint─â o erat─â necesar─â la istoria omenirii.ÔÇť The Times

RUTGER BREGMAN, istoric ╚Öi colaborator la Correspondent, este unul dintre cei mai importan╚Ťi tineri g├ónditori europeni. Ultima sa carte, Utopie pentru reali╚Öti, ap─ârut─â ├«n 2020 la Editura Litera, a fost bestseller Sunday Times ╚Öi New York Times ╚Öi a fost tradus─â ├«n 32 de limbi. De asemenea, Istoria progresului a c├ó┼čtigat Premiul belgian Liberales pentru cea mai bun─â carte de non-fic┼úiune ├«n 2013, Bregman fiind nominalizat de dou─â ori pentru prestigiosul Premiu al Presei Europene pentru activitatea sa jurnalistic─â de la Correspondent. Bregman tr─âie╚Öte ├«n Olanda.

@rcbregman | rutgerbregman.com

Dec 2020
432
978-606-33-6379-5
ElenaÔÇĹSimona Iurea ╚Öi Ovidiu Achim

BESTSELLER SUNDAY TIMES

@rcbregman | rutgerbregman.com

Despre Rutger Bregman

Rutger Bregman

RUTGER BREGMAN, istoric ╚Öi colaborator la Correspondent, este unul dintre cei mai importan╚Ťi tineri g├ónditori europeni. Cartea sa, Utopie pentru reali╚Öti, ap─ârut─â ├«n 2020 la Editura Litera, a fost bestseller Sunday Times ╚Öi New York Times ╚Öi a fost tradus─â ├«n 32 de limbi. De asemenea, Istoria progresului a c├ó┼čtigat Premiul belgian Liberales pentru cea mai bun─â carte de non-fic┼úiune ├«n 2013, Bregman fiind nominalizat de dou─â ori pentru prestigiosul Premiu al Presei Europene pentru activitatea sa jurnalistic─â de la Correspondent. Bregman tr─âie╚Öte ├«n Olanda.

@rcbregman | rutgerbregman.com