- 15%

-14.99%

Lumina din noi. Cum sa invingi in momente dificile (transport gratuit)

Preț standard 99,90 lei Preț special 84,92 lei
Disponibil precomandă

Estimare livrare: 15.11.2022

Într-o continuare inspirată a cărții sale de memorii atât de bine primită de critici, bestsellerul #1 Povestea mea, fosta primă-doamnă Michelle Obama împărtășește sfaturi de înțelepciune practică și strategii puternice care vă vor ajuta să rămâneți optimiști și echilibrați în lumea extrem de nesigură în...

Într-o continuare inspirată a cărții sale de memorii atât de bine primită de critici, bestsellerul #1 Povestea mea, fosta primă-doamnă Michelle Obama împărtășește sfaturi de înțelepciune practică și strategii puternice care vă vor ajuta să rămâneți optimiști și echilibrați în lumea extrem de nesigură în care trăim.

În „Lumina din noi“, Michelle Obama le oferă cititorilor o serie de povești proaspete și de reflecții pline de miez despre schimbare, provocări și putere, incluzând în acestea convingerea ei că, atunci când aprindem lumina din noi pentru ceilalți, putem lumina bogăția și potențialul lumii din jurul nostru, descoperind adevăruri mai profunde și noi căi spre progres. Inspirându-se din experiențele sale de mamă, fiică, soție, prietenă și primă-doamnă, ne împărtășește obiceiurile și principiile pe care le-a dezvoltat pentru a se adapta cu succes la schimbare și a depăși obstacole din cele mai diverse – înțelepciunea câștigată care a ajutat-o să continue să evolueze. Își detaliază cele mai valoroase obiceiuri, precum cele de a „începe cu blândețe“, de a „merge în profunzime“ și a de a aduna „la masa din bucătărie“ prieteni și mentori de încredere. Cu umorul care o caracterizează, cu onestitate și compasiune, explorează și probleme legate de rasă, gen și vizibilitate, încurajând cititorii să își învingă frica, să găsească forța în comunitate și să trăiască cu curaj.

„Am descoperit că e în regulă să recunoști faptul că stima de sine este învelită în vulnerabilitate și că ceea ce împărtășim ca oameni pe acest pământ este impulsul de a te lupta pentru ceva mai bun, mereu și oricând“, scrie doamna Obama în Introducerea din Lumina din noi. „În lumină, devenim mai îndrăzneți. Dacă-ți cunoști lumina, te cunoști pe tine însuți. Îți știi propria poveste cu onestitate. Din ce-am observat, această cunoaștere a sinelui ajută la fundamentarea încrederii în propria persoană, fapt care cultivă o senzație de calm și abilitatea de a nu te pierde cu firea, iar asta te ajută, în cele din urmă, să poți să relaționezi genuin cu ceilalți – ceea ce pentru mine este esența tuturor lucrurilor. O lumină hrănește altă lumină. O familie puternică împărtășește puterea cu altele. O comunitate implicată poate să le motiveze pe cele din jurul ei. Asta e puterea luminii din noi.“

MICHELLE OBAMA a fost prima-doamnă a Statelor Unite ale Americii din 2009 până în 2017. Absolventă a Universității Princeton și a Facultății de Drept de la Harvard, doamna Obama și-a început cariera ca avocat la Sidley&Austin, în Chicago, unde l-a întâlnit pe viitorul ei soț, Barack Obama. Mai târziu, a lucrat la primăria din Chicago, la Universitatea din Chicago și la Centrul Medical al Universității din Chicago. Doamna Obama a înființat filiala din Chicago a organizației Public Allies, care e specializată în instruirea tinerilor dornici să urmeze o carieră în serviciul public. Este autoarea bestsellerului global #1 Povestea mea și a bestsellerului național #1 American Grown. În prezent, soții Obama trăiesc în Washington, DC, cu cele două fiice, Malia și Sasha.

Nov 2022
Cartonată, cu supracopertă
155X235
978-606-33-9512-3

Despre Michelle Obama

Michelle Obama

MICHELLE OBAMA a fost prima doamnă a Statelor Unite ale Americii din 2009 până în 2017. Absolventă a Universității Princeton și a Facultății de Drept de la Harvard, Michelle Obama și-a început cariera ca avocat la Sidley&Austin, în Chicago, unde l-a întâlnit pe viitorul ei soț, Barack Obama. Mai târziu, a lucrat la primărie, la Universitatea din Chicago și la Centrul Medical al Universității din Chicago. A înființat filiala din Chicago a organizației Public Allies, care e specializată în instruirea tinerilor dornici să urmeze o carieră în serviciul public.

În prezent, soții Obama trăiesc în Washington DC și au două fiice, Malia și Sasha.

Data apariției  :  14 nov. 2022
Autor(i)  :  Michelle Obama