Economie utila pentru vremuri dificile

59,90 lei 41,99 lei

Estimare livrare: 27.09.2021

De ce migra╚Ťia nu urm─âre╚Öte legea cererii ╚Öi a ofertei? De ce liberalizarea comer╚Ťului are adesea ca efect cre╚Öterea ╚Öomajului ╚Öi sc─âderea salariilor? Poate cineva s─â explice de ce ╚Öi c├ónd are loc cre╚Öterea economic─â? ├Än aceast─â carte revolu╚Ťionar─â, economi╚Ötii premia╚Ťi Abhijit V. Banerjee ╚Öi Esther Duflo ne...

De ce migra╚Ťia nu urm─âre╚Öte legea cererii ╚Öi a ofertei?

De ce liberalizarea comer╚Ťului are adesea ca efect cre╚Öterea ╚Öomajului ╚Öi sc─âderea salariilor?

Poate cineva să explice de ce și când are loc creșterea economică?

├Än aceast─â carte revolu╚Ťionar─â, economi╚Ötii premia╚Ťi Abhijit V. Banerjee ╚Öi Esther Duflo ne arat─â cum economia, c├ónd este practicat─â corect, ne poate ajuta s─â rezolv─âm cele mai spinoase probleme sociale ╚Öi politice ale zilei. De la imigra╚Ťie la inegalitate, de la cre╚Öterea lent─â la accelerarea schimb─ârilor climatice, avem resursele s─â abord─âm provoc─ârile cu care ne confrunt─âm, dar suntem adesea orbi╚Ťi de ideologie.

Original─â, provocatoare ╚Öi imperios necesar─â, Economie util─â pentru vremuri dificile ofer─â noul tip de g├óndire de care avem nevoie. Baz├óndu-se pe cercet─âri de ultim─â or─â ├«n economie ÔÇô ╚Öi pe ani de explorare a celor mai eficiente solu╚Ťii pentru reducerea s─âr─âciei extreme ÔÇô, construie╚Öte un caz conving─âtor ├«n favoarea interven╚Ťionismului inteligent ╚Öi a unei societ─â╚Ťi cl─âdite pe compasiune ╚Öi respect. Un antidot at├ót de necesar la un discurs polarizat, aceast─â carte ne ajut─â s─â apreciem ╚Öi s─â ├«n╚Ťelegem lumea ├«n echilibru precar ├«n care tr─âim.

ÔÇ×Nu to╚Ťi economi╚Ötii poart─â cravat─â ╚Öi g├óndesc ca bancherii. ├Än minunata lor carte, Banerjee ╚Öi Duflo abordeaz─â zone impresionante ale cercet─ârii, pun├ónd sub semnul ├«ntreb─ârii punctele de vedere conven╚Ťionale despre probleme care merg de la comer╚Ť la taxarea veniturilor de top ╚Öi mobilitate ╚Öi ├«╚Öi ofer─â viziunea plin─â de for╚Ť─â despre cum putem lucra cu acestea. O lectur─â obligatorie.ÔÇť Thomas Piketty

ÔÇ×O realizare magnific─â ╚Öi cartea perfect─â pentru timpurile noastre. Banerjee ╚Öi Duflo arunc─â lumin─â asupra celor mai presante probleme ale zilei, incluz├ónd migra╚Ťia, comer╚Ťul, schimb─ârile climatice ╚Öi inegalitatea.ÔÇť Cass R. Sunstein

ÔÇ×Banerjee ╚Öi Duflo sunt mae╚Ötrii acestui domeniu. Cartea lor este c├ót se poate de antrenant─â.ÔÇť Robert Solow, c├ó╚Ötig─âtor al Premiului Nobel

ABHIJIT V. BANERJEE este profesor interna╚Ťional de economie al Funda╚Ťiei Ford la MIT ╚Öi autor al Poor Economics. A primit multe onoruri ╚Öi premii ╚Öi a fost numit unul dintre primii 100 de g├ónditori globali de c─âtre revista Foreign Policy, f─âc├ónd parte din grupul secretarului general al ONU pentru Agenda de Dezvoltare Post-2015.

ESTHER DUFLO este profesor de economie a dezvolt─ârii ╚Öi a reducerii s─âr─âciei, Catedra Abdul Latif Jameel la MIT ╚Öi autor al Poor Economics. Duflo a f─âcut parte din Consiliul de Dezvoltare Global─â al pre╚Öedintelui Obama ╚Öi a primit numeroase onoruri academice ╚Öi premii, inclusiv Medalia John Bates Clark ╚Öi o burs─â MacArthur ÔÇ×Genius GrantÔÇť.

Jul 2021
496
978-606-33-7359-6