-44.99%

Lila

93% of 100
Pre╚Ť standard 39,90┬álei Pre╚Ť special 21,95┬álei

Reducere 45%

Estimare livrare: 21.10.2021

Lila, f─âr─â ad─âpost ┼či singur─â, dup─â ani de cutreierat ┼úinuturile rurale din America devastat─â de Marea Criz─â, intr─â ├«ntr-o biseric─â dintr-un or─â┼čel din Iowa pentru a se feri de ploaie. Prin aceast─â alegere va aprinde o poveste de dragoste ┼či o controvers─â care-i vor schimba via┼úa: ├«n scurt timp devine so┼úia unui...

Lila, f─âr─â ad─âpost ┼či singur─â, dup─â ani de cutreierat ┼úinuturile rurale din America devastat─â de Marea Criz─â, intr─â ├«ntr-o biseric─â dintr-un or─â┼čel din Iowa pentru a se feri de ploaie. Prin aceast─â alegere va aprinde o poveste de dragoste ┼či o controvers─â care-i vor schimba via┼úa: ├«n scurt timp devine so┼úia unui pastor, John Ames, ┼či ├«ncepe o nou─â existen┼ú─â cu o dimensiune spiritual─â care-i fusese necunoscut─â p├ón─â atunci.
Neglijat─â de cea care-o adusese pe lume, Lila a fost salvat─â de Doll, o t├ón─âr─â vagaboand─â care i-a oferit o copil─ârie plin─â de lipsuri. ┼×i-au cl─âdit o via┼ú─â ├«mpreun─â, tr─âind de azi pe m├óine, ┼či, ├«n ciuda micilor incidente ┼či a clipelor de disperare, existen┼úa lor a fost pres─ârat─â cu momente de bucurie ┼či iubire. Ajuns─â ├«n Galaad, Lila se str─âduie┼čte s─â reconcilieze experien┼úa greut─â┼úilor ┼či a familiei improvizate cu viziunea cre┼čtin─â a so┼úului ei, care, ├«n mod paradoxal, ├«i judec─â pe cei pe care ea ├«i iube┼čte.
Marilynne Robinson, una dintre cele mai iubite ┼či mai apreciate autoare ale Americii, se ├«ntoarce ├«n ora┼čul Galaad pentru a relata povestea de neuitat a unei copil─ârii tr─âite la marginea societ─â┼úii, ├«n fric─â, venera┼úie ┼či uimire.
ÔÇ×Lila este o carte cu adev─ârat minunat─â: proz─â de o mare frumuse┼úe, poveste ├«nc├ónt─âtoare; ┼či admirabil─â din punct de vedere moral. Dup─â ce o cite┼čti, lumea pare mai uluitoare, mai plin─â de uimire ┼či de mister, ca ┼či cum tocmai te-ai fi ├«ndr─âgostit. A┼č vrea s─â-i pot convinge pe to┼úi cei care cump─âr─â vreodat─â o carte s─â o citeasc─â pe aceasta.ÔÇŁ
Spectator
ÔÇ×O capodoper─â. Lila este o crea┼úie splendid─â.ÔÇŁ
Publishers Weekly