- 70%

- 70%

-70%

Planul B

Preț standard 39,90 lei Preț special 11,97 lei

Reducere 70%

„Le recomand această carte minunată oamenilor din întreaga lume. Nimeni nu poate evita tristeţea, pierderile sau dezamăgirile vieţii, prin urmare, cea mai bună variantă este să ne găsim Planul B.“ MALALA YOUSAFZAI, câștigătoare a Premiului Nobel pentru Pace   „Sheryl scrie despre propria experienţă...

„Le recomand această carte minunată oamenilor din întreaga lume. Nimeni nu poate evita tristeţea, pierderile sau dezamăgirile vieţii, prin urmare, cea mai bună variantă este să ne găsim Planul B.“ MALALA YOUSAFZAI, câștigătoare a Premiului Nobel pentru Pace

„Sheryl scrie despre propria experienţă devastatoare cu o sinceritate nemaiîntâlnită. Iar cu ajutorul lui Adam, își transformă povestea personală într-un ghid practic și convingător pentru oricine încearcă să dezvolte rezilienţa în propria viaţă, comunitate și companie. Este greu pentru un autor să ajungă la inimile cititorilor, dar este și mai dificil să îi ajute să ia măsuri concrete pentru un viitor mai bun. Planul B le face pe amândouă.“ BILL și MELINDA GATES, copreședinţi ai Fundaţiei Bill și Melinda Gates

„Planul B este, în aceeași măsură, o carte plină de speranţă și sfâșietoare. Cuprinde povești despre durere și pierderi inimaginabile, dar vorbește și despre modul în care oamenii au totuși capacitatea de a îndura și chiar de a evolua. Această carte nu este numai o lectură captivantă, ci oferă și lecţii pe care toată lumea trebuie să le înveţe.“ ATUL GAWANDE, autorul cărţii Suntem muritori

Sep 2020
304
978-606-33-4793-1