- 55%

-54.99%

Bridgerton. Eu si ducele. Vol. 1

Autor: Julia Quinn
Preț standard 49,90 lei Preț special 22,46 lei

Estimare livrare: 03.08.2021

Fără îndoială, Simon Basset este pe cale să o ceară în căsătorie pe sora celui mai bun prieten – frumoasa Daphne Bridgerton, care nu mai are mult ca să fie considerată fată bătrână. Dar cei doi știu cum stă treaba de fapt: au făcut un pact ca să le păcălească pe mamele din înalta societate, care se dau...

Fără îndoială, Simon Basset este pe cale să o ceară în căsătorie pe sora celui mai bun prieten – frumoasa Daphne Bridgerton, care nu mai are mult ca să fie considerată fată bătrână. Dar cei doi știu cum stă treaba de fapt: au făcut un pact ca să le păcălească pe mamele din înalta societate, care se dau peste cap să-l însoare pe Simon cu vreuna dintre fiicele lor. În ce o privește pe Daphne, ea își propune să atragă vreun pretendent bogat, dacă va părea că este curtată de un duce.

Vals după vals pe la balurile din Sezonul londonez, Daphne și Simon încep să uite că se prefac a fi logodiți. Poate că de vină este zâmbetul lui ștrengăresc sau privirea lui arzătoare când se uită la ea, Daphne nu știe exact, dar simte că se îndrăgostește cu adevărat de frumosul și elegantul duce. Iar acum trebuie să facă tot posibilul să-l convingă și pe el că planul lor merită schimbat pe ici pe colo, pentru că nimic nu este mai prețios decât dragostea împărtășită.

„Eu și ducele ne bucură cu umorul și dialogurile antrenante marca Julia Quinn, dar în profunzime, sub pojghița de farmec din perioada Regenței, se ascunde un filon serios, care explorează impactul traumelor din copilărie și puterea vindecătoare a dragostei.Lois Faye Dyer

Mar 2021
978-606-33-7139-4
Anca Gabriela Marin

Despre Julia Quinn

Julia Quinn

JULIA QUINN este autoarea a 18 bestselleruri New York Times consecutive și numai în Statele Unite s-au vândut peste 10 milioane de exemplare ale romanelor ei. Prima carte, Splendid, i-a fost cumpărată de o editură când avea doar 24 de ani, iar Julia a continuat să colaboreze cu același redactor și cu aceeași editură de atunci încoace. Este absolventă a universităților Harvard și Radcliffe și a fost înscrisă pentru o perioadă la Facultatea de Medicină a Universității Yale, dar a renunțat pentru a se dedica în exclusivitate scrisului. Pe data de 25 decembrie 2020 a avut premiera Bridgerton — o producție originală Shondaland/Netflix bazată pe cea mai populară serie a Juliei Quinn.

Întâmpinat cu entuziasm atât de telespectatori, cât și de critici, serialul Bridgerton s-a clasat al cincilea ca audiență la debut, fiind pe locul 1 în topurile vizionărilor Netflix din 76 de țări.