- 50%

-50%

Bridgerton. Oferta unui gentleman. Povestea lui Benedict. Vol. 3

Autor: Julia Quinn
Preț standard 49,90 lei Preț special 24,95 lei

Estimare livrare: 04.08.2021

Sophie Beckett nu a visat niciodată că va putea să se strecoare la faimosul bal mascat organizat de Lady Bridgerton – sau că „Făt-Frumos“ va fi acolo, așteptând-o pe ea! Deși fiică de conte, Sophie nu a fost niciodată recunoscută, așa că, după moartea contelui, odioasa ei mamă vitregă a transformat-o în...

Sophie Beckett nu a visat niciodată că va putea să se strecoare la faimosul bal mascat organizat de Lady Bridgerton – sau că „Făt-Frumos“ va fi acolo, așteptând-o pe ea!

Deși fiică de conte, Sophie nu a fost niciodată recunoscută, așa că, după moartea contelui, odioasa ei mamă vitregă a transformat-o în servitoare personală, rol în care a chinuit-o ani la rând. Însă acum, când a reușit, ca o adevărată Cenușăreasă, să participe la bal, Sophie se simte ca o adevărată prințesă dansând în brațele puternice ale chipeșului Benedict Bridgerton. Însă, vai!, basmul trebuie să ia sfârșit atunci când orologiul bate miezul nopții, iar ea trebuie să se întoarcă la viața plină de vicisitudini pe care o trăiește.

Încă din acea noapte magică, viziunea radioasă în rochie argintie l-a făcut pe Benedict orb la farmecele oricărei tinere care încearcă să-i atragă atenția – cu excepția stranie a unei servitoare, a cărei frumusețe i se pare ciudat de familiară, pe care o salvează dintr-o situație teribil de neplăcută. Deși și-a jurat cu ani în urmă să o găsească pe atrăgătoarea necunoscută care i-a furat inima la bal, Benedict descoperă că, pentru prima dată, o dorește cu disperare pe această tânără servitoare. Dar dacă îi va oferi inima, oare Benedict își va sacrifica astfel singura șansă la o iubire ca-n povești?

„Julia Quinn are reputația creării de dialoguri spirituale și de personaje încântătoare, și nu se dezminte nici în acest roman absolut adorabil.“ Lois Faye Dyer

May 2021
384
978-606-33-7294-0

Despre Julia Quinn

Julia Quinn

JULIA QUINN este autoarea a 18 bestselleruri New York Times consecutive și numai în Statele Unite s-au vândut peste 10 milioane de exemplare ale romanelor ei. Prima carte, Splendid, i-a fost cumpărată de o editură când avea doar 24 de ani, iar Julia a continuat să colaboreze cu același redactor și cu aceeași editură de atunci încoace. Este absolventă a universităților Harvard și Radcliffe și a fost înscrisă pentru o perioadă la Facultatea de Medicină a Universității Yale, dar a renunțat pentru a se dedica în exclusivitate scrisului. Pe data de 25 decembrie 2020 a avut premiera Bridgerton — o producție originală Shondaland/Netflix bazată pe cea mai populară serie a Juliei Quinn.

Întâmpinat cu entuziasm atât de telespectatori, cât și de critici, serialul Bridgerton s-a clasat al cincilea ca audiență la debut, fiind pe locul 1 în topurile vizionărilor Netflix din 76 de țări.