- 15%

-14.99%

Harta sentimentelor

Autor: Ana Merino
Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 42,42┬álei

Estimare livrare: 27.09.2021

Valeria, o t├ón─âr─â ├«nv─â╚Ť─âtoare, are o rela╚Ťie cu Tom, un b─ârbat mult mai ├«n v├órst─â, ├«ncerc├ónd s─â ├«n╚Ťeleag─â semnifica╚Ťia iubirii. ├Äntr-o familie din acela╚Öi sat din Iowa, nenorocirea love╚Öte atunci c├ónd Lilian dispare l─âs├óndu-╚Öi ╚Öoca╚Ťi ╚Öi ├«ndurera╚Ťi so╚Ťul ╚Öi pe cei doi fii. Emily de la clubul de...

Valeria, o t├ón─âr─â ├«nv─â╚Ť─âtoare, are o rela╚Ťie cu Tom, un b─ârbat mult mai ├«n v├órst─â, ├«ncerc├ónd s─â ├«n╚Ťeleag─â semnifica╚Ťia iubirii. ├Äntr-o familie din acela╚Öi sat din Iowa, nenorocirea love╚Öte atunci c├ónd Lilian dispare l─âs├óndu-╚Öi ╚Öoca╚Ťi ╚Öi ├«ndurera╚Ťi so╚Ťul ╚Öi pe cei doi fii. Emily de la clubul de striptease viseaz─â s─â scape de droguri ╚Öi de via╚Ťa ├«n promiscuitate. ├Än locul promov─ârii a╚Öteptate, Aurora, o corporatist─â spaniol─â, se treze╚Öte deta╚Öat─â ├«ntr-o zon─â rural─â arid─â din America. Orbitele acestor personaje sunt tangente, iar dramele, decep╚Ťiile, dar ╚Öi revela╚Ťiile lor se intersecteaz─â ocazional, pentru mai scurt─â sau mai lung─â durat─â. Urm─ârind destinul fiec─âruia dintre numeroasele personaje, nara╚Ťiunea evolueaz─â pe parcursul a dou─â decenii, purt├óndu-ne de la cauzele prefigurate ├«n primele interven╚Ťii p├ón─â la efectele de mai t├órziu. Condi╚Ťionat─â de for╚Ťa sentimentelor, aceast─â ╚Ťes─âtur─â a destinelor individuale este str─âb─âtut─â, conving─âtor ╚Öi f─âr─â ostenta╚Ťie, de firele viguroase ale problematicii universale contemporane: falsitatea feminismului ╚Öi lipsa de principialitate a capitalismului corporatist, r─âzboiul ╚Öi sacrificiul nejustificat, trauma catastrofelor naturale, amenin╚Ťarea dezastrelor ecologice, dramele migra╚Ťiei ╚Öi ale neputin╚Ťei.

ÔÇ×Merino ├«╚Öi face debutul ca romancier─â ├«ntr-un mod magistral ÔÇô nu doar pentru c─â a c├ó╚Ötigat Premiul Nadal, dar mai ales pentru c─â a f─âcut-o at├ót de str─âlucit. Pentru un debut, acest roman demonstreaz─â o maturitate narativ─â surprinz─âtoare, captiv├ónd cititorul de la prima fraz─â ╚Öi duc├óndu-l ├«ntr-o lume necunoscut─â.ÔÇť El Cultural

ÔÇ×Dac─â literatura ├«nc─â ne mai poate salva, se datoreaz─â existen╚Ťei unor c─âr╚Ťi ca Harta sentimentelor de Ana Merino, o artist─â a cuvintelor, o scriitoare empatic─â ╚Öi inteligent─â care recurge la sensibilitate ╚Öi semnifica╚Ťii profunde.ÔÇť El Mundo

Aug 2021
127x197
256