- 50%

- 50%

-50%

Un moment magic

Preț standard 49,90 lei Preț special 24,95 lei

În sălbatica zonă a Pacificului de Nord-Vest se află Pădurea Națională Olympic – aproape patru sute de mii de hectare de întunecime impenetrabilă și de incredibilă frumusețe. Într-o bună zi, din adâncul acelui codru apare o fetiță în vârstă de șase ani. Singură și neștiind să vorbească, nu poate oferi nici...

În sălbatica zonă a Pacificului de Nord-Vest se află Pădurea Națională Olympic – aproape patru sute de mii de hectare de întunecime impenetrabilă și de incredibilă frumusețe. Într-o bună zi, din adâncul acelui codru apare o fetiță în vârstă de șase ani. Singură și neștiind să vorbească, nu poate oferi nici un indiciu cu privire la identitatea sau la trecutul ei.

Retrasă în orașul său natal din zona de vest a statului Washington în urma unui scandal care i-a distrus cariera, Julia Cates, specialistă în psihiatrie pediatrică, e hotărâtă s-o elibereze pe acea fetiță neobișnuită, pe care ea a numit-o „Alice”, dintr-o închisoare mentală în care copila suferă cumplit de pe urma spaimei și a izolării. Ca s-o poată ajuta, Julia trebuie să descopere adevărul despre trecutul lui Alice, deși aceasta înseamnă să recurgă la ajutorul surorii de care s-a înstrăinat și care e ofițer în poliția locală. Amănuntele șocante ale vieții lui Alice îi pun Juliei la grea încercare credința și rezistența, chiar și atunci când se zbate ca să clădească un cămin pentru Alice – și pentru ea însăși.

Acesta e unul dintre cele mai fascinante și mai captivante romane scrise de Kristin Hannah. Booklist

Adevărata poveste de dragoste din acest roman îl reprezintă atașamentul necondiționat dintre Alice și Julia, iar cititorii o vor îndrăgi, fără doar și poate, pe vulnerabila fetiță-lup. Publishers Weekly

KRISTIN HANNAH a scris peste 20 de romane, printre acestea numărându-se bestsellerurile A doua șansă (On Mystic Lake, 1999), Aleea cu licurici (Firefly Lane, 2008), carte vândută în 1,2 milioane de exemplare, Grădina de iarnă (Winter Garden, 2010), Privighetoarea (The Nightingale, 2015), roman tradus în 43 de limbi și vândut în 2 milioane de exemplare, și Un nou început (The Great Alone, 2018). Proaspăt ecranizată într-un serial de succes, Aleea cu licurici a devenit bestseller absolut în 2009, un roman esențial care a adus împreună femeile pentru o cauză comună, iar Privighetoarea a fost votată, în 2015, cea mai bună carte a anului de către Amazon, Buzzfeed, iTunes, Library Journal, The Wall Street Journal și The Week. În plus, romanul a câștigat Premiul Goodreads și People’s Choice Award. Înainte să se dedice în totalitate scrisului, Kristin a lucrat ca avocat. Locuiește în Pacific Northwest împreună cu soțul ei.

416
978-606-33-7234‑6
Ana Maria Gonțea

Despre Kristin Hannah

Kristin Hannah

Kristin Hannah a scris peste 20 de romane, printre acestea numărându-se bestsellerurile A doua șansă (On Mystic Lake, 1999), Aleea cu licurici (Firefly Lane, 2008), carte vândută în 1,2 milioane de exemplare, Grădina de iarnă (Winter Garden, 2010), Dincolo de stele (Fly Away, 2013), Privighetoarea (The Nightingale, 2015), roman tradus în 43 de limbi și vândut în 2 milioane de exemplare și Un nou început (The Great Alone, 2018).