- 25%

Dezvăluiri imposibile

Preț special 14,38 lei

3,99 lei
Preț standard 19,17 lei
 Locotenentul Eve Dallas și detectivul Peabody de la NYPD lucrează la un caz de corupție și crimă la nivel înalt în sânul poliției newyorkeze – o investigație amplă, dificilă, dar și o luptă pe viață și pe moarte între polițiștii buni și polițiștii răi. Cu ajutorul echipei sale și al unor tehnici...

Locotenentul Eve Dallas și detectivul Peabody de la NYPD lucrează la un caz de corupție și crimă la nivel înalt în sânul poliției newyorkeze – o investigație amplă, dificilă, dar și o luptă pe viață și pe moarte între polițiștii buni și polițiștii răi. Cu ajutorul echipei sale și al unor tehnici speciale de decodificare și de supraveghere, Eve reușește să construiască un caz solid, bazat pe dovezi, mărturii, documente. Astfel ies la iveală crime ordonate cu sânge rece de locotenentul Oberman - fiica fostului comandant al secției - și executate de oamenii ei, sustrageri și vânzări de droguri, conturi bancare și proprietăți pe insule îndepărtate, mituiri, șantaje, amenințări.
Va reuși oare faimoasa detectivă să demaște rețeaua criminală creată în jurul uneia dintre vetedele poliției newyorkeze?

Publicația The New Yorker a numit-o recent pe pe creatoarea detectivului Dallas „scriitorul favorit al Americii“.

J.D. Robb este pseudonimul literar al celebrei autoare Nora Roberts. Cele peste 200 de romane de dragoste și de acțiune scrise de ea au fost publicate în 35 de țări și vândute în peste 400 de milioane de exemplare. Este unul dintre cei mai prolifici și mai apreciați scriitori ai Americii, al treilea autor care a vândut mai mult de un milion de cărți în format Kindle.

Apr 2014
140 x 210
350