-60%

Ingerul de la Marchmont Hall

Autor: Lucinda Riley
Pre╚Ť standard 49,90┬álei Pre╚Ť special 19,96┬álei

Reducere 60%

31,49 lei
Misterioase secrete de familie, istorii uitate ╚Öi iubiri fr├ónte alc─âtuiesc ╚Ťes─âtura acestui minunat roman de la autoarea seriei Cele ╚Öapte surori. Au trecut treizeci de ani de c├ónd Greta a p─âr─âsit Marchmont Hall, un conac grandios ascuns printre dealurile din Monmouthshire. ├Äntorc├óndu-se la frumoasa re╚Öedin╚Ť─â pentru a...

Misterioase secrete de familie, istorii uitate ╚Öi iubiri fr├ónte alc─âtuiesc ╚Ťes─âtura acestui minunat roman de la autoarea seriei Cele ╚Öapte surori.

Au trecut treizeci de ani de c├ónd Greta a p─âr─âsit Marchmont Hall, un conac grandios ascuns printre dealurile din Monmouthshire. ├Äntorc├óndu-se la frumoasa re╚Öedin╚Ť─â pentru a s─ârb─âtori Cr─âciunul, la invita╚Ťia vechiului ei prieten David Marchmont, ea constat─â c─â nu-╚Öi mai aminte╚Öte ce leg─âtur─â are cu casa, din cauza unui tragic accident ├«n urma c─âruia ┼či-a pierdut memoria. ├Äntr-o zi, Greta pleac─â la plimbare prin gr─âdina conacului ╚Öi descoper─â din ├«nt├ómplare un morm├ónt. Inscrip╚Ťia de pe piatra de c─âp─ât├ói, aproape ╚Ötears─â de trecerea timpului, arat─â c─â acolo este ├«ngropat un b─âie╚Ťel...

Descoperirea atinge o coard─â ├«n mintea Gretei, care ├«ncearc─â din r─âsputeri s─â-╚Öi recupereze amintirile pierdute. Cu ajutorul lui David, ea pune c─âr─âmid─â peste c─âr─âmid─â ╚Öi reface at├ót povestea proprie, c├ót ╚Öi pe cea a fiicei sale, Cheska, victim─â a unor circumstan╚Ťe pe care nu le putea controla. ╚śi care nu este, cu siguran╚Ť─â, un ├«nger, a╚Öa cum pare.┬á

ÔÇ×Riley a scris un nou roman cu ac╚Ťiune complicat─â, o saga de familie care te cucere╚Öte ╚Öi care prezint─â atitudinile ╚Öi rela╚Ťiile sociale din perioada ├«n care tr─âiesc personajele. Povestea este scris─â elegant ╚Öi plin─â de detalii istorice (...) spre bucuria celor care apreciaz─â at├ót romanele de dragoste, c├ót ╚Öi fic╚Ťiunea istoric─â.ÔÇť Library Journal

ÔÇ×Este genul acela de roman care prezint─â istoria mai multor genera╚Ťii, o carte pe care n-o po╚Ťi l─âsa din m├ón─â. Povestea scris─â de Riley (autoarea seriei Cele ╚Öapte surori) va fi pe placul fanilor Barbarei Taylor Bradford.ÔÇť Booklist

LUCINDA RILEY s-a n─âscut ├«n Irlanda ╚Öi, dup─â o carier─â timpurie ca actri╚Ť─â de film, teatru ╚Öi televiziune, a scris prima carte la v├órsta de 24 de ani. C─âr╚Ťile ei au fost traduse ├«n peste 30 de limbi ╚Öi s-au v├óndut ├«n peste 15 milioane de exemplare. Printre bestsellerurile Lucindei Riley se num─âr─â Secretul orhideei, Gr─âdina cu lavand─â, Trandafirul nop╚Ťii, Secretul Helenei. Lucinda lucreaz─â ├«n prezent la seria Cele ╚Öapte surori, care urm─âre╚Öte povestea unor surori adoptate ╚Öi se bazeaz ─â alegoric pe mitologia vestitei constela╚Ťii. O companie de produc╚Ťie de la Hollywood s-a ar─âtat interesat─â de achizi╚Ťionarea drepturilor pentru un serial TV de mai multe sezoane.

Jul 2020
496
978-606-33-6168-5