- 50%

-50%

Visand la un duce

Autor: Anna Bennett
Pre╚Ť standard 19,90┬álei Pre╚Ť special 9,95┬álei

Estimare livrare: 28.09.2021

SERIA ÔÇ× JURNALUL DEBUTANTEIÔÇť Lily Hartley este mintea sclipitoare din spatele ultimei obsesii a ├«naltei societ─â╚Ťi: R─âzbunarea debutantei, o rubric─â de sfaturi pentru domni╚Öoarele aristocrate aflate ├«n c─âutarea unui so╚Ť. Pentru a-╚Öi p─âstra identitatea secret─â, Lily duce personal articolele la ziar deghizat─â ├«n co╚Öar...

SERIA ÔÇ× JURNALUL DEBUTANTEIÔÇť

Lily Hartley este mintea sclipitoare din spatele ultimei obsesii a ├«naltei societ─â╚Ťi: R─âzbunarea debutantei, o rubric─â de sfaturi pentru domni╚Öoarele aristocrate aflate ├«n c─âutarea unui so╚Ť. Pentru a-╚Öi p─âstra identitatea secret─â, Lily duce personal articolele la ziar deghizat─â ├«n co╚Öar ÔÇô lucru care merge de minune p├ón─â c├ónd curiozitatea o aduce ├«ntr-o tavern─â unde este prins─â ├«n mijlocul unui scandal. Din fericire, chipe╚Öul duce de Stonebridge intervine la timp ╚Öi o salveaz─â. Din nefericire, o lovitur─â la cap o face s─â-╚Öi piard─â memoria.

C├ónd Eric Nash, duce de Stonebridge, intervine ├«n ajutorul unui t├ón─âr atacat de ni╚Öte b─ât─âu╚Öi ├«ntr-o tavern─â, nu se a╚Öteapt─â s─â descopere c─â, de fapt, este vorba de o frumoas─â femeie. Ca un gentleman adev─ârat, Nash ar fi bucuros s─â o ├«nso╚Ťeasc─â acas─â ÔÇô ├«ns─â cum ea nu-╚Öi poate aduce aminte nimic, lui Nash nu-i r─âm├óne altceva de f─âcut dec├ót s─â ├«i ofere g─âzduire, p├ón─â c├ónd ├«i g─âse╚Öte familia.

Lily ├«ncearc─â s─â ├«╚Öi dea seama cine este ╚Öi, cu at├ót de multe lucruri ├«n joc ÔÇô rubrica ei, reputa╚Ťia ei, chiar ╚Öi propria inim─â ÔÇô, are nevoie rapid de un plan care s─â-i rezolve toate problemele. ├Änainte ca Nash s─â-i g─âseasc─â familia. ├Änainte s─â afle cine este. ╚śi, mai ales, ├«nainte s─â se ├«ndr─âgosteasc─â de un b─ârbat pe care secretele ei l-ar putea alunga pentru totdeauna.

ÔÇ×Personajele amuzante ╚Öi fermec─âtoare ╚Öi dialogul spumos fac din cel de-al doilea roman al seriei o lectur─â absolut captivant─â!ÔÇť Library Journal

Anna Bennett a devenit un nume cunoscut ├«n literatura de gen odat─â cu publicarea romanului P─âc─âtoasa, care a fost distins cu premiul Golden Heart. Seria ÔÇ×Jurnalul debutanteiÔÇť s-a bucurat de acela╚Öi succes remarcabil ├«n ├«ntreaga lume.

Jul 2018
288
978-606-33-5792-3